Jump to content
Geplaatst:
comment_1247241

http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index.html

Klik op de link om de site te bezoeken en je moet je geboortedatum zoals gewoonlijk weer invullen. En op de frontpage zie je de debut trailer. En filmpjes van 'billy grey' en 'malc'

EDIT: in het filmpje van malc zie ik ook een nieuwe soort motor, ik weet niet of dit al bekent is.

All-new missions and a new storyline that interweaves with the original story arc of Grand Theft Auto IV.

Play as Johnny, a member of The Lost Motorcycle Club. Experience Liberty City now with the perspective and lifestyle of a member of a biker gang.

Added range of weapons - including the all-new grenade launcher and sawed-off shotgun. New weapons will be available for use in single-player and in all new multiplayer modes.

New vehicles - featuring a collection of bikes that include Johnny's own customized heavy-duty chopper.

New and improved bike handling and physics.

Set of new action-packed multiplayer modes - details coming soon.

All-new in-game TV, internet and radio content featuring new radio shows and original music.

Plus new side-missions and Xbox 360 Achievements...

EDIT2:

"Johnny is a veteran member of The Lost, a notorious biker gang. Johnny has been creating business opportunities for The Lost in Liberty City, but his first loyalty must be to the patch he wears on his back and to Billy Grey, the club's President. However, when Billy returns from rehab hell-bent on bloodshed and debauchery, Johnny finds himself in the middle of a vicious turf war with rival gangs for control of a city torn apart by violence and corruption. Can the brotherhood survive?

"Developed by series creator Rockstar North and set in Liberty City, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned features a new main character, Johnny Klebitz, and plot that intersects with the storyline of Grand Theft Auto IV; new missions that offer an entirely fresh way to explore Liberty City with new multiplayer modes, weapons and vehicles; and a diverse soundtrack with additional music, all with the incredible production values that are the trademarks of Grand Theft Auto."

Bewerkt: door Little Jacob

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1247745
hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Ja, als het goed is komt hij in de winkel te liggen. ;) Maar ik weet niet zeker...

Je hoeft de story met Niko niet te hebben uitgespeeld, maar je hebt wel de originele GTA IV disc nodig. ;)

EDIT: Het lijkt erop dat het niet in de winkel zal verschijnen... Ik heb allerlei online winkels gezocht, maar niet dus.

Bewerkt: door Dvt

Geplaatst:
comment_1247765

Ja, als het goed is komt hij in de winkel te liggen. ;) Maar ik weet niet zeker...

Je hoeft de story met Niko niet te hebben uitgespeeld, maar je hebt wel de originele GTA IV disc nodig. ;)

EDIT: Het lijkt erop dat het niet in de winkel zal verschijnen... Ik heb allerlei online winkels gezocht, maar niet dus.

Het staat ook op de website. Sowieso, als het downloadable content heet, lijkt het me sterk dat je het ook kan kopen zonder te downloaden.. :7

Ik citeer:

Starting February 17th, 2009, simply go to Xbox LIVE Marketplace with your connected Xbox 360 console and purchase the Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned download for either $19.99 or 1600 Microsoft Points.

Note that to play Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned requires a copy of the original Grand Theft Auto IV release for Xbox 360 - but you can play it even if you haven't finished Niko's story.

If you haven't registered an Xbox LIVE account, you can do so online here.

If you need a copy of the original Xbox 360 release of Grand Theft Auto IV, you can browse online retail options here.

Geplaatst:
comment_1247792

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_1247867
OF!

Misschien als het iemand lukt om de 360 te FTP'en dat je de bestanden dan kunt vinden en op een schijfje kunt zetten.

Ja en dat een paar slimme hackers het porten naar de PC! Dat is pas ownage! :eten:

Maarja, tot die tijd maar lekker van L&C genieten op de Xbox 350! 8)

Bewerkt: door Dvt

Geplaatst:
comment_1248310
OF!

Misschien als het iemand lukt om de 360 te FTP'en dat je de bestanden dan kunt vinden en op een schijfje kunt zetten.

Ja en dat een paar slimme hackers het porten naar de PC! Dat is pas ownage! :eten:

Lawl!

Maar mensen ik zou echt graag de naam van die motor willen weten :o

Tja, die is tot nog toe onbekend. Je bedoeld die dragrace motor, neem ik aan?

Geplaatst:
comment_1248319
OF!

Dat gebeurd toch niet. Denk ik. :D

Geplaatst:
comment_1248394

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

En als je dat kabeltje niet meer hebt, kan ik het ergens kopen??

of zit die alleen bij de verpakking?

tnx voor de reacties :tu:

Bewerkt: door Carl-J

Geplaatst:
comment_1248454

Wij xbox'ers voelen ons uiteraard verplicht om, zodra wij begonnen zijn de DLC te spelen, jullie allemaal, PS3 en PC gamers, uitvoerig in te lichten over de benamingen van wapens en voertuigen die na de DLC in Liberty City te vinden zijn. :D

Ook deze informatie hoort tenslotte thuis op WikiGTA, en hier op het forum! Wij zullen aan onze plichten voldoen!! :tu:

Geplaatst:
comment_1248460

Zo'n kabeltje kun je vast wel bij de mediamarkt kopen. of een andere electronicazaak in de buurt...

Geplaatst:
comment_1248481

Zo'n kabeltje kun je vast wel bij de mediamarkt kopen. of een andere electronicazaak in de buurt...

Ja, want het is gewoon een UTP kabeltje...

Geplaatst:
comment_1249279

Ik zat naar die nieuwe screens te kijken en wat me opviel was.Een nieuwe bus!het lijkt op een gevangenis bus want je ziet ook gevangen in de lucht vliegen. :puh: kijk de screen maar:

Bewerkt: door danoontje_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.