Jump to content
Geplaatst:
comment_1247241

http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index.html

Klik op de link om de site te bezoeken en je moet je geboortedatum zoals gewoonlijk weer invullen. En op de frontpage zie je de debut trailer. En filmpjes van 'billy grey' en 'malc'

EDIT: in het filmpje van malc zie ik ook een nieuwe soort motor, ik weet niet of dit al bekent is.

All-new missions and a new storyline that interweaves with the original story arc of Grand Theft Auto IV.

Play as Johnny, a member of The Lost Motorcycle Club. Experience Liberty City now with the perspective and lifestyle of a member of a biker gang.

Added range of weapons - including the all-new grenade launcher and sawed-off shotgun. New weapons will be available for use in single-player and in all new multiplayer modes.

New vehicles - featuring a collection of bikes that include Johnny's own customized heavy-duty chopper.

New and improved bike handling and physics.

Set of new action-packed multiplayer modes - details coming soon.

All-new in-game TV, internet and radio content featuring new radio shows and original music.

Plus new side-missions and Xbox 360 Achievements...

EDIT2:

"Johnny is a veteran member of The Lost, a notorious biker gang. Johnny has been creating business opportunities for The Lost in Liberty City, but his first loyalty must be to the patch he wears on his back and to Billy Grey, the club's President. However, when Billy returns from rehab hell-bent on bloodshed and debauchery, Johnny finds himself in the middle of a vicious turf war with rival gangs for control of a city torn apart by violence and corruption. Can the brotherhood survive?

"Developed by series creator Rockstar North and set in Liberty City, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned features a new main character, Johnny Klebitz, and plot that intersects with the storyline of Grand Theft Auto IV; new missions that offer an entirely fresh way to explore Liberty City with new multiplayer modes, weapons and vehicles; and a diverse soundtrack with additional music, all with the incredible production values that are the trademarks of Grand Theft Auto."

Bewerkt: door Little Jacob

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1251619

Ik in mijn lompzijnde had zaterdag 10 januari al een 2100 puntenkaart klaar liggen, ik was er heilig van overtuigt dat hij dan zou uitkomen. Wonder boven wonder heb ik die kaart nog steeds liggen, en heb ik hem nog niet gebruikt. De besturing van elk 2 wielig voertuig in GTA IV vind ik niet erg prettig. Ik hoop dat ze hier echt iets aan doen. En het niet alleen bij zeggen laten. Maar: Ik ben er helemaal klaar voor :dans: .

Geplaatst:
comment_1251628
Ik in mijn lompzijnde had zaterdag 10 januari al een 2100 puntenkaart klaar liggen, ik was er heilig van overtuigt dat hij dan zou uitkomen. Wonder boven wonder heb ik die kaart nog steeds liggen, en heb ik hem nog niet gebruikt. De besturing van elk 2 wielig voertuig in GTA IV vind ik niet erg prettig. Ik hoop dat ze hier echt iets aan doen. En het niet alleen bij zeggen laten. Maar: Ik ben er helemaal klaar voor :dans: .

Mmh, je had beter 2× 800 MS points kunen kopen, dan heb je tenminste geen points over... :puh:

Op de Insidegamer preview zeiden ze dat Johnny veel steviger op zijn motor zit en er minder snel af valt. Dus waarschijnlijk hebben ze zeker wel wat aan de besturing gedaan. ;)

Bewerkt: door Dvt

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1265931
Ben zo benieuwd naar de nieuwe gunz en voertuigen alleen ik heb hem voor PS3 :duh:

Er zijn nieuwe beelden vrijgegeven! GameTrailers is bij R* geweest en heeft een interview gehouden met een medewerker.

Er zit zelfs een stuk cutscene bij en de eerste beelden van de grenade launcher.

Daarnaast is misschien al onthuld wie de hoofdpersoon wordt van de 2e episode: Louis Lopez.

GameTrailers - Lost and Damned

Geplaatst:
comment_1266051

Die cutscene was wel grappig,Nog een weekje! :tu:

EDIT:Nu zat ik naar deze screen te kijken,zal dit nou een cutscene zijn of is er een nieuwe optie om wat te drinken op je motor? hier de screen:

Bewerkt: door danoontje_nl

Geplaatst:
comment_1266079
Die cutscene was wel grappig,Nog een weekje! :tu:

EDIT:Nu zat ik naar deze screen te kijken,zal dit nou een cutscene zijn of is er een nieuwe optie om wat te drinken op je motor? hier de screen:

Het zou kunnen. :puh: Mss health boost?

Ik dacht eerst ook dat die knuppel vanaf je motor een cutscene was, maar dat is ook in-game. ;)

BTW Als je wilt weten wat voor motor Johnny heeft: dit is een Hexer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.