Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1247301

Da's vreemd. Ik heb ook een PSP liggen en dat krijg ik weer niet als er een UMD draait. Misschien ligt het aan je UMD-lezer?

Maar maakt ie ook daadwerkelijk krassen op de UMD's?

Geplaatst:
comment_1247309

Hij maakt geen krassen. Het gaat om het schurende geluid

Ik heb dat ook wel. Ik ben er nu wel gewend aan. Ik denk dat het komt omdat de UMD schijf ergens tegenaan schuurt. Geen groot probleem. GTA VCS heb ik al 2 jaar, en met het schijfje is niks mee.

Getver, was hij hierboven net 17 sec sneller.

Bewerkt: door GTAGijsso

Geplaatst:
comment_1247401
Is dat niet illegaal? Want daarvoor moet je een Custom Firmware geïnstalleerd hebben op je PSP :D

So? Who gives a fuck?

Illegaal, legaal, voor mij hetzelfde :D

Maar om nog ontopic te gaan, is het gewoon niet normaal dat ie die geluidjes maakt? :puh:

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1247510

Het is volkomen normaal, en 1 van de redenen dan Sony erg graag van de UMDtjes afwil. Soms maken ze zoveel geluid dat ze boven het geluid van de boxjes uitkomen!

Geplaatst:
comment_1248374
Het is volkomen normaal, en 1 van de redenen dan Sony erg graag van de UMDtjes afwil. Soms maken ze zoveel geluid dat ze boven het geluid van de boxjes uitkomen!

Hehe ze hebben zelf het formaat geïntroduceerd en ze willen er ook weer zelf vanaf. :schater:

Geplaatst:
comment_1250258

Hehe ze hebben zelf het formaat geïntroduceerd en ze willen er ook weer zelf vanaf. :schater:

*kuch* HD DVD *kuch*

maar het geluid komt zover ik weet alleen bij laad schermen, wanneer er geen geluid is...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.