Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247455 Type: Signature Stijl: strak, eenvoudig Grootte: 288 × 141 (mag een beetje afgerond worden. Liefst zoiets als wat ik nu in mijn handtekening heb staan) Afbeelding: KLIK Tekst: Tjoef en/of Kings of Leon, lettertype (zie bijlage. Als dit niet goed gaat, mag eender comic type ook worden gebruikt!) Rand: geen Kleuren Lettertype felgroen of wit, je ziet zelf maar wat het mooist staat op zwart Extra: zou de tekst Kings of Leon | Because of the Times kunnen worden weggewerkt? firecat.zip Bewerkt: 25 januari 200916 jaren door tjoef
Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247459 Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. edit: Lijstje ontvangen, aanvraag heropend.
Type: Signature
Stijl: strak, eenvoudig
Grootte: 288 × 141 (mag een beetje afgerond worden. Liefst zoiets als wat ik nu in mijn handtekening heb staan)
Afbeelding: KLIK
Tekst: Tjoef en/of Kings of Leon, lettertype (zie bijlage. Als dit niet goed gaat, mag eender comic type ook worden gebruikt!)
Rand: geen
Kleuren Lettertype felgroen of wit, je ziet zelf maar wat het mooist staat op zwart
Extra: zou de tekst Kings of Leon | Because of the Times kunnen worden weggewerkt?
firecat.zip
Bewerkt: door tjoef