Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247718 hey me parajute is kapot denk ik hij gaat niet meer open en ik val de hele tijd dood hij gaat wel open als ik klik alleen het parashut zelf komt niet naar boven. en hij valt gewoon door. help! thnx
Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247736 Heb je misschien een .scm mod geïnstalleerd? Dan heb je grote kans dat dit niet werkt, aangezien het wat lastiger in te bouwen is. Of heb je andere mods (parachute mod?) geïnstalleerd? Dat kan altijd het probleem zijn. Als dat niet zo is, zou ik proberen om SA te herinstalleren...
Geplaatst: 24 januari 200916 jaren Auteur comment_1247782 miss dat eeste mod is dat zo een als je new game klikt dan je kan keuze maken tussen dyom of normal game? of die van dat alle autos bij elkaar staan??
Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247800 miss dat eeste mod is dat zo een als je new game klikt dan je kan keuze maken tussen dyom of normal game?of die van dat alle autos bij elkaar staan?? Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een bug of glitch is. Probeer eens een new game te starten en dan de parachute gebruiken. Grtz RD
hey me parajute is kapot denk ik hij gaat niet meer open en ik val de hele tijd dood hij gaat wel open als ik klik alleen het parashut zelf komt niet naar boven.
en hij valt gewoon door.
help!
thnx