Jump to content
Geplaatst:
comment_1248004

braveislandslogoediteddg5.png

Brave Islands

Dit word geen TC!!

Verhaal:

Welkom op het zonnige Brave Islands! Denk je dat dit het paradijs is? Vergeet het dan maar, want op deze eilanden maken drugsdealers, bendeleden en criminelen de dienst uit. Blijf je liever op de hoofdeilanden of neem je liever een kijkje op het geheime eiland van de overheid? Zorg in ieder geval dat je goed bewapend bent! Beleef en zie alles op de Brave Islands!

Team:

Leader:

CorrectHost

Co-leader:

JelleVD

Modeller's:

CorrectHost

JelleVD

Senneken

Apple-Mac

Timske

Photoshopper:

Zamg0d1

SCM modder:

-

Er zijn nog steeds mensen gezocht!

dus meld je aan door hier te posten of mij een pb te sturen!

Bewerkt: door CorrectHost

• Reacties 187
  • Bezichtigingen 13.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1274202
Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol :Y Dan kan ik er lekker op driften ofzo :7

Ja dat is het

Mag ik hem :engel:

Ik heb een rar gekregen van Jelle, met alle bestanden erin. Als het goed is voor iedereen, post ik hier een linkje. :D

Mag ik hem plz :D

Geplaatst:
comment_1274218
Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol :Y Dan kan ik er lekker op driften ofzo :7

Ja dat is het

Ik heb een rar gekregen van Jelle, met alle bestanden erin. Als het goed is voor iedereen, post ik hier een linkje. :D

Minder spammen jij >_<

Doe gewoon via PB. Dalijk krijg je weer -600 berichten :schater:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1274219

Ja dat is het

We zijn even aan het overleggen ;)

Geplaatst:
comment_1274226

rar zit in de bijlage :D

Uitleg voor de onwetenden:

eiland.col, eiland.dff en eiland.txd in GTA3.IMG toevoegen met IMGtool,

LAw2.IDE en LAw2.IPL in de map Data>>Maps>>LA zetten, en vervangen met bestaande.

Gelieve met de bestanden niets te doen behalve voor wat ze dienen, namelijk in san andreas installeren.

Enige vorm van gebruiken voor een mod zal als rippen aanzien worden en direct gemeld worden aan een hoger persoon. :puh:

EDIT: bijlage verwijderd, tevel gezever.

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1274260
rar zit in de bijlage :D

Uitleg voor de onwetenden:

eiland.col, eiland.dff en eiland.txd in GTA3.IMG toevoegen met IMGtool,

LAw2.IDE en LAw2.IPL in de map Data>>Maps>>LA zetten, en vervangen met bestaande.

Gelieve met de bestanden niets te doen behalve voor wat ze dienen, namelijk in san andreas installeren.

Enige vorm van gebruiken voor een mod zal als rippen aanzien worden en direct gemeld worden aan een hoger persoon. :puh:

Juppie nu weet ik hoe te installeren :D

EDIT: Is het normaal dat het eiland zwart is?

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
comment_1274359
Nee. :puh: bij mij werkt 't gewoon, met dezelfde bestanden en normaal gezien ook zelfde manier van installeren.

heb je rebuild archive gedaan, en de drie bestanden toegevoegd?

Jawel... En CorrectHost gaf me de files via PB msn

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1274372
Nee. :puh: bij mij werkt 't gewoon, met dezelfde bestanden en normaal gezien ook zelfde manier van installeren.

Download ze maar ff van senn... miss heb ik toch verkeerde files gegeven?

Geplaatst:
comment_1274379

Download ze maar ff van senn... miss heb ik toch verkeerde files gegeven?

Eventjes kijken dan maar :D

Geplaatst:
comment_1274429

Niet echt slim om het eiland al uit te geven.

Als ik jullie was had ik het eiland niet vrij gegeven voor een persoon omdat hij er zo graag op wil driften. :N

Release pas dingen als je genoeg hebt om te releasen, nu loop je het risico dat veel mensen het eiland downloaden en nooit meer omkijken naar de mod.

Ook heb je kans dat mensen het eiland gaan gebruiken voor hun eigen mod, het was dus niet echt een slim idee. :N

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1274432
Niet echt slim om het eiland al uit te geven.

Als ik jullie was had ik het eiland niet vrij gegeven voor een persoon omdat hij er zo graag op wil driften. :N

Release pas dingen als je genoeg hebt om te releasen, nu loop je het risico dat veel mensen het eiland downloaden en nooit meer omkijken naar de mod.

Ook heb je kans dat mensen het eiland gaan gebruiken voor hun eigen mod, het was dus niet echt een slim idee. :N

Grtz Devanna :cya:

Hij is van ons team. alleen het was niet mijn idee het hier te posten :duh:

Geplaatst:
comment_1274441

ZOMG

Nu al releasen? het is alleen nog maar een eiland hoor... dit kan je zo in 10 minuten maken en ingame zetten...

Maar toch blij dat er voortgang is in deze mod :Y

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1274446
ZOMG

nu al releasen? het is alleen nog maar een eiland hoor... dit kan je zo in 10 minuten maken :duh:

Ik heb dat niet gedaan....zammy hoort bij onze crew en hij vroeg of ie em mocht dus ik d8 stuur em even via msn. plaats senneken hem hier :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.