Jump to content
Geplaatst:
comment_1248004

braveislandslogoediteddg5.png

Brave Islands

Dit word geen TC!!

Verhaal:

Welkom op het zonnige Brave Islands! Denk je dat dit het paradijs is? Vergeet het dan maar, want op deze eilanden maken drugsdealers, bendeleden en criminelen de dienst uit. Blijf je liever op de hoofdeilanden of neem je liever een kijkje op het geheime eiland van de overheid? Zorg in ieder geval dat je goed bewapend bent! Beleef en zie alles op de Brave Islands!

Team:

Leader:

CorrectHost

Co-leader:

JelleVD

Modeller's:

CorrectHost

JelleVD

Senneken

Apple-Mac

Timske

Photoshopper:

Zamg0d1

SCM modder:

-

Er zijn nog steeds mensen gezocht!

dus meld je aan door hier te posten of mij een pb te sturen!

Bewerkt: door CorrectHost

• Reacties 187
  • Bezichtigingen 13.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1250103

(Ik quote even de afbeelding, omdat die op de vorige pagina staat en het daarom onduidelijk kan zijn waar ik het over heb)

naamloos-8.jpg

3d-letters zijn polyvreters, maak er gewoon een texture van. De lantaarnpalen zijn anderhalf keer zo hoog als het hekje, waarop je misschien antwoordt dat het een laag hekje is, maar waarom hangt het bord dan op kniehoogte? Keep it real :puh:.

Verder raad ik je aan eerst het eiland af te maken, omdat dat niet al te ingewikkeld is en je dan gewoon het eiland vol kan gaan planten met objects. Als je begint met een parkje moet je rekening houden met models die er nog niet zijn..

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1250545

Oeps verkeerde topic..

@ hieronder, zou je dan deze post kunnen verwijderen? Hier hebben we ook niet veel aan..

@ correcthost, 2 hieronder:

Nu doe je het zelf..

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1250549

Ook hierbij een vriendelijk, maar uitdrukkelijk verzoek, om iets minder te posten en iets meer te laten zien. We zijn inmiddels al op pagina 4, en we hebben nog maar 3 screens gezien. Daar zou je eigenlijk nog maar een halve pagina mee mogen vullen, als je snapt wat ik bedoel. ;)

Dus iets minder praten, iets meer screens. Veel succes met de mod. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1250879

*Update*

Mijn Eiland:

naamloos-9.jpg ( Moet nog gescalet worden! )

Hopelijk vinden jullie het wat :)

Ik kan nog mensen gebruiken!!

Wil iemand even een leuk logotje ontwerpen?

Bewerkt: door CorrectHost

Geplaatst:
comment_1251348
Dutchy jij moet je dr buiten houden want jij hebt geen kaas gegeten van goeie manieren :cya:

Nou ja zeg! Dutchy heeft hartstikke gelijk, en jij niet! Het gaat erom dat er screens komen en andere dingen die mensen lokken, en als er alleen maar onnodig gepost word jaagt dat juist mensen weg! Ik denk dat jij je er dus beter maar buiten kan houden. Verdere discussie doe je maar met me via de PB functie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.