January 24, 200917 yr Als ik social club wil starten dan geeft hij een fouten rapport weer en ook als ik gta 4 start. Ik heb: xp met sp3 De rest van de software geinstaleerd de videokaart GeForce 9400 gt En een intel pentium d proccessor Kan iemand mij asljeblieft helpen.
January 24, 200917 yr Welke fout(en)(rapport) weergeeft hij als ik vragen mag? Edited January 24, 200917 yr by X-Qyeh
January 24, 200917 yr Author Welke fout(en)(rapport) weergeeft hij als ik vragen mag? RGSClauncher Er is een fout op getreden ...... En dat als laatste wil je dit rapport verzenden
January 24, 200917 yr Author start gta4 via zijn eigen snelkoppeling(dus niet via SC) Dan gebeurd er precies hetzelfde.
January 24, 200917 yr her installeer hem weer, er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij de installatie
January 24, 200917 yr Author her installeer hem weer, er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij de installatie Gedaan, hij geeft nog steeds precies het zelfde
Als ik social club wil starten dan geeft hij een fouten rapport weer en ook als ik gta 4 start.
Ik heb:
xp met sp3
De rest van de software geinstaleerd
de videokaart GeForce 9400 gt
En een intel pentium d proccessor
Kan iemand mij asljeblieft helpen.