Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1252585
Mooie Sig, lijkt net of ie door een glazen raam rijd. 9/10

Lijkt me logisch dat een raam van glas is :7

Verder is dit een fraai staaltje werk :Y Je hebt we weg goed gesmudged waardoor het echt lijkt alsof het voertuig rijd :Y Wat me wel opvalt is dat de blauwe strepen doorlopen in de Grill. Is dit normaal :engel:? Verder een prachtig werkje ;) 9/10

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1252605
het is wel geen echte Ford Mustang hoor het is een Shelby maar de effecten is anders wel mooi gedaan :)

Echt niet? Een Shelby Mustang dan? :$

Verder is dit een fraai staaltje werk :Y Je hebt we weg goed gesmudged waardoor het echt lijkt alsof het voertuig rijd :Y Wat me wel opvalt is dat de blauwe strepen doorlopen in de Grill. Is dit normaal :engel:? Verder een prachtig werkje ;) 9/10

Ze lopen niet over de grill, maar tot aan de grill, en dat was al zo ja.

Bedankt voor de rates allen. :)

Geplaatst:
comment_1252622

Ik vind het jammer van die tekst. Je ziet de pixels er goed in terug, wat jammer is aangezien het zo'n beetje de helft van de gehele artwork bedekt.

Verder is het allemaal een beetje rommelig en heb ik geen flauw idee wat ik er van moet denken. In ieder geval is het een voldoende waard wanneer je er 5 minuten met volle aandacht naar gaat staren.

6.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.