Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1248816 Ik ben van plan een PSP aan te schaffen.. Hebben mensen hier een psp, En wat zijn de voor en nadelen van een Psp.. Ook als ik een psp koop. Wat moet ik er dan Zeker bij kopen Qua Accessoires. Mvg -Traser
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren comment_1250346 Een stukje terug is er gezegt over de PSP2 Dat is waar alleen die komt pas ergens eind 2010 of ergens in 2011. (Heb ik teminste ergens gelezen.) Eerst voor de psp2 komt nog een psp-4000 ergens eind 09' maar als je dus zo kijkt zie ja al dat de psp vaker opnieuw word gemaakt. en de ds alleenmaar nog een kleinere versie heeft.
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren comment_1250432 Beter laat dan nooit, verplaatst naar Gamezzzz.. ^^
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren comment_1250844 Een stukje terug is er gezegt over de PSP2Dat is waar alleen die komt pas ergens eind 2010 of ergens in 2011. (Heb ik teminste ergens gelezen.) Eerst voor de psp2 komt nog een psp-4000 ergens eind 09' maar als je dus zo kijkt zie ja al dat de psp vaker opnieuw word gemaakt. en de ds alleenmaar nog een kleinere versie heeft. Het heeft helemaal geen zin. Ze moeten meer op de games gaan letten, dan op de hardware. Kwa hardware is zelfs de oudste versie van de PSP goed! Dezelfde fout als bij de PS3: Ze letten meer op de hardware dan op de games! Maar bij de PS3 is het gelukkig nog wel wat minder, maar het komt in de buurt
Ik ben van plan een PSP aan te schaffen..
Hebben mensen hier een psp,
En wat zijn de voor en nadelen van een Psp..
Ook als ik een psp koop.
Wat moet ik er dan Zeker bij kopen Qua Accessoires.
Mvg
-Traser