Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249016 Hallo iedereen. Ik wil graag weten wat een Goede videokaart is ( Ongeveer zo goed dat je GTA IV erop kunt spelen ) En de prijs, Want nu is het enigste spel dat ik kan spelen op onze PC Red Alert 2, En die begint me nu wel de keel uit te hangen. So Please Help
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249051 Wat zijn de specificaties van je systeem? Want een spel kan je niet alleen spelen door een fatsoenlijke videokaart, als je processor en geheugen geen reet waard zijn, dan heeft het weinig zin om een über videokaart te kopen, want die kan dan nooit zijn kracht helemaal geven. Dit staat overigens in het verkeerde sub-forum. Bewerkt: 25 januari 200916 jaren door Galiorix
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren Auteur comment_1250102 Ikzelf heb niet zoveel verstand van computers, maar mijn oom heeft gezegd dat we eigenlijk alle games hier op onze vista kunnen spelen. Alleen zegt hij dat de videokaart van oude kwaliteit is, dus.
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250119 Ikzelf heb niet zoveel verstand van computers, maar mijn oom heeft gezegd dat we eigenlijk alle games hier op onze vista kunnen spelen.Alleen zegt hij dat de videokaart van oude kwaliteit is, dus. Hier heb ik dus niks aan. Iemand zei laatst dat mensen zeiden dat z'n computer best wel goed was, heeft hij een dual core Pentium 4 en een nVidia G-Force 6200 TurboCache... Dus daar kan ik weinig mee. Kijk op dit forum eens naar 'Flitskikkers infotool' en post de informatie hier.
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250266 je zegt overigens ook dat je een GPU wilt waarmee je GTA IV kan spelen wil je dan lage instellingen, medium of hoge?
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren Auteur comment_1250348 je zegt overigens ook dat je een GPU wilt waarmee je GTA IV kan spelenwil je dan lage instellingen, medium of hoge? Als het kan op z'n hoogste kwaliteit.
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren comment_1250361 je zegt overigens ook dat je een GPU wilt waarmee je GTA IV kan spelenwil je dan lage instellingen, medium of hoge? Als het kan op z'n hoogste kwaliteit. Ga naar dit topic en post je systeem informatie, dan kan ik of iemand anders zeggen of dat gaat lukken.
Hallo iedereen.
Ik wil graag weten wat een Goede videokaart is ( Ongeveer zo goed dat je GTA IV erop kunt spelen )
En de prijs, Want nu is het enigste spel dat ik kan spelen op onze PC Red Alert 2, En die begint me nu wel de keel uit te hangen.
So Please Help