Geplaatst: 28 april 200520 jaren comment_131020 Zou je GTA SA op PC kopen? Ook al heb je hem op de PS2? En wat zou je verwachten van de PC, of wat zou je willen dat er mooier of toegevoegd is op de PC versie van GTA SA? Ik zou 'm wel kopen, Ik zou verwachten: Mooiere treinrails, Mooiere busramen (doorzichtig als 't kan) Mooiere gebouw texuren (niet dat een gebouw in eens mooi word zoals op de PS2) Meer gebouwen inkunnen. Meer dingen kunnen kopen (wapens, kledij enz.) Meer soorten mensen, ook kinderen of dieren. groet, koos oudshoorn Bewerkt: 28 april 200520 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131457 en hoe zo het grafisch met de XBOX gesteld zijn??weet iemand dat :unsure: Beter als op de PS2 iig. PC versie zal altijd nog de beste graphics hebben. ok thanks maar de grafische kant van het spel op de PC ligt in handen van je grafische kaart :lol:
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131468 Ik ga hem zeker kopen. Van mij hoeft er niets aan veranderen. De screenshots zijn prachtig,dus het is zeker omhoog gegaan op Grafisch gedeelte.(logisch) Ik wil hem zeker niet missen voor op de PC,kan ik screens maken via PC dat gaat ook makkelijker dan via de PS2. En dan komen er mods uit en waarschijnlijk terug MTA. B)
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131663 aan de ene kant vind ik sanandreas voor de ps2 al goed genoeg maar aan andere kant vind ik sanadreas voor de pc wel mooier en er zijn meer dingen te doen dus ik weet niet of ik sanandreas voor de pc ga kopen alle missies zijn het zelfde en dat is dan super saai.
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131668 aan de ene kant vind ik sanandreas voor de ps2 al goed genoeg maar aan andere kant vind ik sanadreas voor de pc wel mooier en er zijn meer dingen te doen dus ik weet niet of ik sanandreas voor de pc ga kopen alle missies zijn het zelfde en dat is dan super saai. Denk aan de mods en MTA. En nu kan je makkelijker screenshots nemen. B)
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131678 aan de ene kant vind ik sanandreas voor de ps2 al goed genoeg maar aan andere kant vind ik sanadreas voor de pc wel mooier en er zijn meer dingen te doen dus ik weet niet of ik sanandreas voor de pc ga kopen alle missies zijn het zelfde en dat is dan super saai. Denk aan de mods en MTA. En nu kan je makkelijker screenshots nemen. B) ja dat is wel weer handiger voor sanadreas voor de pc dan sanadreas op de ps2.
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_131935 Voor meer info over de SA PC-versie. Bekijk GTAGames.nl
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_131954 Heb het net op GTAGAMES.nl gezien. Maar als je naar de Xbox screenshots kijkt dan zie je dat de graphics beter zijn dan de ps2.
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_131989 Tuurlijk ga ik hem halen...En ik vind hem goed zoals hij is..
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_132161 Zou je eigenlijk voor San Andreas dezelfde (auto-) downloads kunnen gebruiken als Vice City??
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_132189 Zou je eigenlijk voor San Andreas dezelfde (auto-) downloads kunnen gebruiken als Vice City?? Daar zou ik helemaal niet op rekenen. De skins zullen volgens mijn niet meer werken want je hebt een andrre character. En de auto's van SA en VC verschillen wel een beetje,en volgens mij zijn die mods ook alleen maar gemaakt voor Vice City.
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_132192 het zou wel kunnen, zolang het hetzelfde bestand is (dff), je kunt tenslotte ook de auto's uit gta3 in vc zetten. Skins zullen idd niet meer werken omdat de models een andere vorm hebben
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_132193 nee dat zijn 8 cds die je moet instaleren en daar heb ik geen zin in
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_132210 ik koop hem voor de pc om dat ik hem daar ook op wil uitspellen en voor modding
Geplaatst: 1 mei 200520 jaren comment_132302 ik ga sanandreas ook kopen voor de pc want ik vind de graphics van de pc mooier dan de ps2 en ik weet niet zeker maar er komen ook nieuwe tatoos.
Geplaatst: 1 mei 200520 jaren comment_132609 Ik ga ceker kopen voor PC , verschiel tussen PS2 versie en PC = grafisch / meer mogelijkheden zoals mods / patch enz.
Zou je GTA SA op PC kopen? Ook al heb je hem op de PS2?
En wat zou je verwachten van de PC, of wat zou je willen dat er mooier of toegevoegd is op de PC versie van GTA SA?
Ik zou 'm wel kopen,
Ik zou verwachten:
Mooiere treinrails,
Mooiere busramen (doorzichtig als 't kan)
Mooiere gebouw texuren (niet dat een gebouw in eens mooi word zoals op de PS2)
Meer gebouwen inkunnen.
Meer dingen kunnen kopen (wapens, kledij enz.)
Meer soorten mensen, ook kinderen of dieren.
groet,
koos oudshoorn
Bewerkt: door Cool Hand