Heb dus eindelijk me pc en nu zit ik met een irrytand probleempje.
Het beeld flikkert een klein beetje, ik heb de refresh rate en de resolutie al aangepast meerdere keren en dit helpt niet.
Ik denk persoonlijk dat het komt omdat ik me monitor met vga aansluiting aan heb gesloten op me video kaart die DVI aansluiting heeft met zo tussen adaptertje.
Het schijnt dat je ergens kan selecteren of je je monitor aan hebt gesloten met dvi of avg aansluiting maar dit kan ik nergens vinden, weten jullie het wel????
Of zal het helpen als ik een dvi kabel koop? (er zit namelijk een dvi aansluiting op me monitor)
iiyama ProLite E1900S
-------------------------
Club 3d (ATI) 4870 1gb OC (laatste drivers)
Windows XP 32 bit english version
Kom aub niet met on zinnige info als je niet weet wat het probleem kan zijn...
Hey mensen.
Heb dus eindelijk me pc en nu zit ik met een irrytand probleempje.
Het beeld flikkert een klein beetje, ik heb de refresh rate en de resolutie al aangepast meerdere keren en dit helpt niet.
Ik denk persoonlijk dat het komt omdat ik me monitor met vga aansluiting aan heb gesloten op me video kaart die DVI aansluiting heeft met zo tussen adaptertje.
Het schijnt dat je ergens kan selecteren of je je monitor aan hebt gesloten met dvi of avg aansluiting maar dit kan ik nergens vinden, weten jullie het wel????
Of zal het helpen als ik een dvi kabel koop? (er zit namelijk een dvi aansluiting op me monitor)
iiyama ProLite E1900S
-------------------------
Club 3d (ATI) 4870 1gb OC (laatste drivers)
Windows XP 32 bit english version
Kom aub niet met on zinnige info als je niet weet wat het probleem kan zijn...
Bewerkt: door Biocount