Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249308 Hallo Ik had onlangs GTA IV gekocht en toen ik het wou installeren gebeurde dit : 1ste cd klaar 2de erin gedaan 30 % krijg ik dit (kijk bij bijlage) Kan iemand me A.U.B helpen Alvast harstikke bedankt MVG Ziceykr ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het leven is hard dat je moet je weten!
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249315 Kijk ff op je CD of er geen stof opzit, of andere soort vuiltjes, CD er opnieuw in stoppen, en nog eens proberen mvg Bewerkt: 25 januari 200916 jaren door PSP-Keeper
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren Auteur comment_1249318 Kijk ff op je CD of er geen stof opzit, of andere soort vuiltjes, CD er opnieuw in stoppen, en nog eens proberen mvg Al gedaan MVG Ziceykr
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren Auteur comment_1249344 Kijk ff op je CD of er geen stof opzit, of andere soort vuiltjes, CD er opnieuw in stoppen, en nog eens proberen mvg Al gedaan MVG Ziceykr :o toch gelukt na een paar keer H. Bdnkt MVG Ziceykr
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249621 Weet je zeker dat je hebt spel hebt gekocht? Anders ben je namelijk opgelicht. De Setup is nep, dus we mogen je niet verder helpen met eventuele verdere problemen. Mvg, Flitskikker
Hallo
Ik had onlangs GTA IV gekocht en toen ik het wou installeren gebeurde dit
:
1ste cd klaar
2de erin gedaan
30 % krijg ik dit (kijk bij bijlage)
Kan iemand me A.U.B helpen
Alvast harstikke bedankt
MVG
Ziceykr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het leven is hard dat je moet je weten!