Jump to content
Geplaatst:
comment_1066631

Hallo medeGTAForummers,

Nu yesyesyes GTA IV naar de PC komt vraag ik me af wat je minimaal zal nodig hebben om het op PC te kunnen spelen. Het zal zwaarder worden dan GTA SA en m'n PC kan nauwelijk GTA Vice City aan. Zal het compatibel zijn met Windows 2000? Ik heb ook XP, maar daar heb ik geen internet op. Ik heb op de 2 Windows's geen service pack en de hardware PC is wat sloom en kan geen videos met zware mediaspelers, bv WinAmp afspelen. Wel van vlot mediaplayer. Ik vraag me af wat ik moet doen om GTA IV te kunnn spelen.

Ik heb:

Windows XP, 2000.

Een CD-ROM speler.

Niets meer

Ik heb niet:

DVD speler(waarvaar je GTA SA speelt)

Geen graphische kaarten,

Geen service Pack

Alles niet :(

Wat moet ik doen zonder een hele PC te kopen wat onmogelijk lijkt?

Bedankt!

• Reacties 328
  • Bezichtigingen 18k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1074145

Mijn domme pc:

computer.gifComputer

• Fabrikant: VIA Technologies, Inc.
  • Computermodel: VT8601
  • Computernaam: W2KPC
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant:
  • Model: M787CLR
  • BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS

processor.gifProcessor

• Model: VIA Samuel 2
  • Kloksnelheid: 666 MHz

memory.gifGeheugen

• Grootte: 246 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: NTFS
  • Grootte: 149,05 GB
  • Vrije ruimte: 141,62 GB

videocard.gifVideokaart

• Model: VIA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller
  • Beeldprocessor: KLE/PLE
  • Geheugengrootte: 8 MB
  • Drivers: trid3d.dll, versie 6.13.10.3137

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardmonitortypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1024x768
  • Kleurkwaliteit: 16-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Creative Technology Ltd.
  • Model: Sound Blaster Live! 24-bit

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows 2000 Professional
  • Versie: 5.0.2195
  • Service Pack: Service Pack 4

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gif Flitskikker InfoTool

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1074764
Nee miek, helaas. Betwijfel zelfs of GTA Vice City het wel doet op jouw PC ^_^

Hij doet het maar alles is in slowmotion. Zou ik een add-on voor m'n PC kunnen kopen? Dat hij dan wel IV aankan?

Geplaatst:
comment_1074791
Je kan beter een nieuwe PC kopen. Die PC upgraden is eigenlijk onmogelijk :Y

ja je moederbord enzo is waarschijnlijk zo oud daar kan niks nieuws meer op. Als ik jou was zou ik idd gewoon een nieuwe computer kopen. Zelf losse onderdelen kopen en in elkaar zetten is altijd voordeliger mja dat moet je dan wel kunnen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1075011

ja je moederbord enzo is waarschijnlijk zo oud daar kan niks nieuws meer op. Als ik jou was zou ik idd gewoon een nieuwe computer kopen. Zelf losse onderdelen kopen en in elkaar zetten is altijd voordeliger mja dat moet je dan wel kunnen.

Maar hij werkt wel snel. En er kunnen veel dingen op.

Geplaatst:
comment_1075132

Maar hij werkt wel snel. En er kunnen veel dingen op.

Ja maar je kunt er dus niet fatsoenlijk spellen op spelen. En als je wel gewoon fatsoenlijk applicaties kunt draaien kun je aannemen dat vooral je videokaart slecht is. Maar dan moet je eigelijk toch een nieuwe processor omdat goeie videokaart en slechte/oude processor niet echt goed samengaaan. En waarschijnlijk is jou moederbord zo oud, dat er geen moderne processor op kan. Dus zou je ook een nieuw moederbord moeten kopen. En dan zul je ook nieuw geheugen moeten kopen en daar is je moederbord denk ik ook te oud voor.

Geplaatst:
comment_1075868

Lui ik denk dat ze gta Iv best wel een beetje gaan veranderen wand als je zo'n Super pc van 1000,- nodig hebt dan koopt dus bijna niemand het spel

tenminste gta VC was het best verkochte spel dus ik denk niet dat ze te veel mee moetten doen alleen het veranderen van grapjics enzo

Geplaatst:
comment_1075885
Lui ik denk dat ze gta Iv best wel een beetje gaan veranderen wand als je zo'n Super pc van 1000,- nodig hebt dan koopt dus bijna niemand het spel

tenminste gta VC was het best verkochte spel dus ik denk niet dat ze te veel mee moetten doen alleen het veranderen van grapjics enzo

Zo hoeve niks te veranderen. Ze moeten alleen de functie maken dat je bepaalde dingen uit kan zetten en lagere resolutie enzo.

Geplaatst:
comment_1079940

Hallo,

Wat denken jullie.Kan mijn computer GTA IV aan?

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: System Manufacturer

- Computermodel: System Name

- Computernaam: BRIANT

- Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.

- Model: A7V600-X

- BIOS Fabrikant: Award Software, Inc.

- BIOS Model: Award Modular BIOS v6.0

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon XP 1900+

- Kloksnelheid: 1600 MHz

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 512 MB RAM

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype: CDFS

- Grootte: 149,04 GB

- Vrije ruimte: 78,16 GB

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce4 MX 4000

- Beeldprocessor: GeForce4 MX 4000

- Geheugengrootte: 128 MB

- Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.10.9371

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Plug en Play-monitor

- Schermresolutie: 1024x768

- Kleurkwaliteit: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Analog Devices, Inc.

- Model: SoundMAX Integrated Digital Audio

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 9.0c

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows XP Professional

- Versie: 5.1.2600

- Service Pack: Service Pack 2

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool

Gr

Geplaatst:
comment_1079975

Waarschijnlijk niet, je videokaart is veel te oud, en heeft te weinig geheugen (512 MB is aangeraden), je hebt te weinig RAM geheugen (zal waarschijnlijk 2 GB of meer zijn), je processor draai te traag (je zal toch wel op z'n minst 2 Ghz kloksnelheid moeten hebben).

Hier bestaan trouwens al heel wat topics over, kijk best even hier.

Geplaatst:
comment_1080028

even over de grafische kant van dit verhaal.... er is ook een ding wat we vergeten je video kaart kan wel super zijn

maar je beeldscherm moet het ook zijn want hoe betere video kaart hoe mooiere beelden op je scherm,

sommige schermen kennen niet tegen de snelheid op en verminderen het niveau dan een beetje.

er zijn 2belangerijke dingen

1. je responstijd meeste pc schermen die je koopt in een winkel zonder dat je hier van weet hebben een responstijd van 5milseconden ik wist hier van en heb een samsung syncmaster 2232bw gekocht met een responstijd van 2milseconden dus snellere beelden!

2.hoeveel kleuren je scherm aan kan meeste monitoren hebben 16.7miljoen kleuren wat eigenlijk belachelijk veel is je oog kan maar 4miljoen kleuren tegelijk zien je heb ook type beeldschermen lcd,Tft,lcd/tft en onze dikke monitoren natuurlijk!

lcd dat ken bijna iedereen wel de afkorting staat voor Liquid Crystal Display en deze techniek is er al heel lang en presteert goed (meeste platten schermen zijn lcd)

Tft schermen is nog vrij nieuw het kan zijn dat je er niet van gehoord heb maar dit is beter dan lcd

dit scherm is een aanrader voor games en films kijken tft staat voor Thin Film Transistor

er is soms 1probleem koop deze schermen niet via internet maar haal hem gewoon uit de winkel

deze scherm lopen heel snel dode pixels op je kan een pixel garantie kopen,

en nog even over de monitoren....

SOMS zijn monitroen beter dan dunnen schermen dat komt door de ruimte van de kast als je de kast openschroeft zie je 2rekken (dat zijn je pixels) die hebben veel meer ruimte dus kunnen soms veel betere kwaliteit leveren

maar is niet heldere dan platte schermen!

ik wou een 22inch scherm dus ik heb rond 3 uur zitten te zoeken wat beetje een goed scherm is previews door gelezen enz. toen kwam ik op dit scherm syncmaster 2232bw van samsung met een respons tijd van 2milsec en met 16.7miljoen kleuren ik wou hem gaan bestellen voor 230euro toen zag ik dat je ook een pixel garantie kon kopen als het scherm dode pixels zou hebben dat was 70euro! voor mijn scherm dan kom je op 300euro ik ben

maar gewoon naar BBC gegaan die hele goeie kwaliteit levert en ik hoefde gene pixel garantie zat er bij in begrepen en koste het scherm 250euro!

ik vind dit scherm helemaal super! en ik raad je dit scherm echt aan!

jammer genoeg is samsung over gegaan naar een nieuwe serie die eigenlijk veel slechter is dan de serie waar ik hem uit heb

dus een goed scherm is ook belangrijk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.