Jump to content
Geplaatst:
comment_1066631

Hallo medeGTAForummers,

Nu yesyesyes GTA IV naar de PC komt vraag ik me af wat je minimaal zal nodig hebben om het op PC te kunnen spelen. Het zal zwaarder worden dan GTA SA en m'n PC kan nauwelijk GTA Vice City aan. Zal het compatibel zijn met Windows 2000? Ik heb ook XP, maar daar heb ik geen internet op. Ik heb op de 2 Windows's geen service pack en de hardware PC is wat sloom en kan geen videos met zware mediaspelers, bv WinAmp afspelen. Wel van vlot mediaplayer. Ik vraag me af wat ik moet doen om GTA IV te kunnn spelen.

Ik heb:

Windows XP, 2000.

Een CD-ROM speler.

Niets meer

Ik heb niet:

DVD speler(waarvaar je GTA SA speelt)

Geen graphische kaarten,

Geen service Pack

Alles niet :(

Wat moet ik doen zonder een hele PC te kopen wat onmogelijk lijkt?

Bedankt!

• Reacties 328
  • Bezichtigingen 18.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1080035
1. je responstijd meeste pc schermen die je koopt in een winkel zonder dat je hier van weet hebben een responstijd van 5milseconden ik wist hier van en heb een samsung syncmaster 2232bw gekocht met een responstijd van 2milseconden dus snellere beelden!

Als jij mij een duidelijk visueel verschil kunt laten zien tussen een 2ms en 5ms scherm krijg je 100€! Het verschil merk je niet en vooral niet in een game zoals gta waar de actie niet zo heel snel is.

Geplaatst:
comment_1080044

Mensen rustig aan, je hoeft heus geen super PC te hebben om GTA IV te kunnen spelen. Als je het een beetje slim doet kan je zo een PC kopen die GTA IV minimaal op low settings kan draaien voor 400 - 450 euro. Misschien nog wel hoger (qua settings) maar dat durf ik niet te zeggen omdat de systeem vereisten nog niet bekend zijn.

Geplaatst:
comment_1080073
1. je responstijd meeste pc schermen die je koopt in een winkel zonder dat je hier van weet hebben een responstijd van 5milseconden ik wist hier van en heb een samsung syncmaster 2232bw gekocht met een responstijd van 2milseconden dus snellere beelden.

Je bent de zoveelste die erin getrapt is. Mijn dell scherm heeft een responstijd van 16 miliseconden,lijk veel vergeleken bij jouw 2. Maar dell bekijkt de tijd dat scherm erover doet om van zwart naar wit te schakelen,samsung de tijd om van grijs naar grijs te schakelen. In praktijk gaat jouw scherm ongeveer net zo snel als die van mij.

Geplaatst:
comment_1080075
1. je responstijd meeste pc schermen die je koopt in een winkel zonder dat je hier van weet hebben een responstijd van 5milseconden ik wist hier van en heb een samsung syncmaster 2232bw gekocht met een responstijd van 2milseconden dus snellere beelden.

Je bent de zoveelste die erin getrapt is. Mijn dell scherm heeft een responstijd van 16 miliseconden,lijk veel vergeleken bij jouw 2. Maar dell bekijkt de tijd dat scherm erover doet om van zwart naar wit te schakelen,samsung de tijd om van grijs naar grijs te schakelen. In praktijk gaat jouw scherm ongeveer net zo snel als die van mij.

dat lijkt me niet echt logies

ik houw altijd het nieuws bij op www.tweakers.net en ik heb er niks overgevonden in de forum's

en dan zouden ze er toch geen 2mill seconden bij zetten? kijk samsung test de scherm zelf maar als op de markt komen gaan ze door een onderzoek heen van is dit model 22inch heb hij 16.7kleuren enz als een nieuwe lijn opzetten snap je dit gebeurt ook bij dell en het lijkt me dat je toch de zelfde regels heb.

Geplaatst:
comment_1080087

dat lijkt me niet echt logies

ik houw altijd het nieuws bij op www.tweakers.net en ik heb er niks overgevonden in de forum's

en dan zouden ze er toch geen 2mill seconden bij zetten? kijk samsung test de scherm zelf maar als op de markt komen gaan ze door een onderzoek heen van is dit model 22inch heb hij 16.7kleuren enz als een nieuwe lijn opzetten snap je dit gebeurt ook bij dell en het lijkt me dat je toch de zelfde regels heb.

Ook al is een dell scherm 16ms, nogmaals als jij mij het verschil kunt laten zien krijg je 100€! 16ms, 2ms, je merkt het verschil gewoon niet en al helemaal niet bij een game met langzame actie zoals GTA.

Geplaatst:
comment_1080289

Klap eens zo snel mogelijk 2 keer na elkaar in je handen. Dat is snel, maar misschien maar 1/4 van een seconde.

Dus who cares of het nu 16 of 2 milseconde is, je merkt er toch geen r**t van :7 .

Wat Mania-92 zegt is waar, bekijk het als een ordinaire reclametruc ;) .

Geplaatst:
comment_1080408
Klap eens zo snel mogelijk 2 keer na elkaar in je handen. Dat is snel, maar misschien maar 1/4 van een seconde.

Dus who cares of het nu 16 of 2 milseconde is, je merkt er toch geen r**t van :7 .

het is inderdaad niet te zien maar het geeft wel mooi beeld zo een tft scherm en het zal geen reclame truc zijn

als iemand zo een apparaatje heb dat je de snelheid kan meten en stel dat samsung liegt ken je hun voor de rechter slepen en dik geld vangen.

Geplaatst:
comment_1080436
het is inderdaad niet te zien maar het geeft wel mooi beeld zo een tft scherm en het zal geen reclame truc zijn

als iemand zo een apparaatje heb dat je de snelheid kan meten en stel dat samsung liegt ken je hun voor de rechter slepen en dik geld vangen.

Het is niet te zien maar het geeft wel mooier beeld? :cab:

Dat kan niet.. Als je 2 identieke schermen hebt, de een 2ms de ander 5/16ms kun jij ze niet uit elkaar houden. Het beeld is op beiden even prachtig of rampzalig.

Geplaatst:
comment_1080578

Ik heb alleen je videokaart gezien, en ik kan je al vertellen dat da niet gaat werken. Mijn oude videokaart (Geforce 6600) had al moeite met SA. Dus een 4000 zal IV niet aan kunnen.

Geplaatst:
comment_1080598

Dat is het mooie,er staat bij grey to grey dus ze liegen niet want hij gaat in 2 miliseconden van grijs naar grijs.

Geplaatst:
comment_1080731

Windows 2000, die zou het niet aankunnen. Ik kreeg er net rollercoaster op.. En die is maar 43MB ofso.. Maar ik denk niet dat die het aan kan.

Windows XP, ik denk het wel. Want niet iedereen heeft Windows Vista. En Windows XP is ook goed, bij hetzelfde als Vista maar dan in een andere stijl en wat extra dingen. Daarom denk ik dat Windows XP de geschikste is.

Windows Vista, ik denk wel dat Windows Vista het aankan. Ik heb maar ongeveer 145 GIG ruimte maar als ik GTA SA en IV samen erop zet gaat die denk ik wel sloom. Maar ik denk wel dat vista ervoor is geschikt.

Dus ik denk dat Windows 2000 de minst geschikte is, en Windows XP de geschikste is..

Geplaatst:
comment_1080902
Windows 2000, die zou het niet aankunnen. Ik kreeg er net rollercoaster op.. En die is maar 43MB ofso.. Maar ik denk niet dat die het aan kan.

Windows XP, ik denk het wel. Want niet iedereen heeft Windows Vista. En Windows XP is ook goed, bij hetzelfde als Vista maar dan in een andere stijl en wat extra dingen. Daarom denk ik dat Windows XP de geschikste is.

Windows Vista, ik denk wel dat Windows Vista het aankan. Ik heb maar ongeveer 145 GIG ruimte maar als ik GTA SA en IV samen erop zet gaat die denk ik wel sloom. Maar ik denk wel dat vista ervoor is geschikt.

Dus ik denk dat Windows 2000 de minst geschikte is, en Windows XP de geschikste is..

Ik ben er 90% zeker van dat Windows Vista het meest geschikte besturingssysteem zal zijn voor GTA IV. Want de laatste tijd zijn de grootste games die uitkomen voor PC altijd 'Games for Windows Vista'. Het zou zelf kunnen dat Windows XP GTA IV niet zal kunnen draaien.

Je hebt nu misschien nog 145 GB HDD, maar dat heeft niets met jouw besturingssysteem te maken, dat heeft te maken met je harde schijf. Ik heb bijvoorbeeld nog zo'n 300 GB HDD. :7

Geplaatst:
comment_1080915

Ik ben er 90% zeker van dat Windows Vista het meest geschikte besturingssysteem zal zijn voor GTA IV. Want de laatste tijd zijn de grootste games die uitkomen voor PC altijd 'Games for Windows Vista'. Het zou zelf kunnen dat Windows XP GTA IV niet zal kunnen draaien.

Je hebt nu misschien nog 145 GB HDD, maar dat heeft niets met jouw besturingssysteem te maken, dat heeft te maken met je harde schijf. Ik heb bijvoorbeeld nog zo'n 300 GB HDD. :7

Vista en games = epic epic fail. Je hebt er hogere systeemeisen voor nodig. Als IV alleen voor Vista zou komen zou R* een grote fout begaan. Volgens mij hebben nog het merendeel van de mensen Windows XP. Dus ook de gamers. Alsof die zich aangetrokken voelden tot meer grafische dingen. @.@ Gamers willen PRESTATIES! Niet verdomde grafische blingbling die ervoor zorgt dat je slomer gaat. @.@

En jullie overraten allemaal GTA IV's specs. Het wordt echt geen Crysis of iets in die richting met speciale technieken.

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_1081098
Vista en games = epic epic fail.
Ik weet niet of jij ooit Windows Vista hebt gehad, maar ik speel Crysis, COD4, NFS Pro street, The Club, Counter-Strike, GRID, GTA Vice City, GTA San Andreas, Rainbow Six Vegas 2, UEFA 2008, Kane & Lynch, Assassins Creed, Hitman 4,... perfect op mijn computer.
Je hebt er hogere systeemeisen voor nodig.
Misschien word het wel eens tijd dat je je pc moet upgraden, met een pentium 4 komt je er niet meer door...

Ik weet waardoor het komt dat mensen Vista slecht vinden, ze hebben een XP computer, downloaden Vista illigaal en zetten het op hun pentium 4. Dan kan je inderdaad zeggen dat Vista slecht is. Maar als je al een dual-core en 2GB geheugen hebt kom je er zeker goed door met Vista.

Niet verdomde grafische blingbling die ervoor zorgt dat je slomer gaat. @.@
Leg mij dan eens uit waarom de meerderheid van de gamers een zeer goede vista skin zoekt voor hun XP ;)!

Bewerkt: door Woetsha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.