Jump to content

Wrong side of the track


Cj-shooter

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb problemen met de 2e/3e missie van Big Smoke, Wrong side of the track.

Ik zit zo met BS achter die trein aan, maar aan het eind blijft er altijd 1 over staan en de andere 3 zijn doodgeschoten.

Hoe kan ik deze missie halen als alleen BS schiet?

Ik wacht op antwoord,

Sven

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze missie zelf als vrij makkelijk ervaren, maar je bent echt niet de enige die problemen heeft

met deze missie. Wat veel mensen verkeerd doen, is het direct naast de trein gaan rijden. Big Smoke kan de Vagos dan niet goed onder vuur nemen, wat er vaak voor zorgt dat je de missie (net) niet haalt. Bewaar genoeg afstand, en concentreer je vooral op de route, aangezien er op een bepaald moment ook een trein aankomt op het spoor waar je rijdt. Bekijk

filmpje eens om te zien hoe je het 't beste kunt aanpakken. Zoals je op
filmpje kunt zien, is er ook nog een andere manier om de Vagos op tijd te doden, al vergt dit voor sommige spelers misschien wat oefening. Kom je er daarna nog niet uit, dan kun je altijd nog deze pagina op WikiGTA raadplegen.

Veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn talloze onderwerpen over deze missie, dus ik raad je aan om de zoekfunctie te gebruiken (Koe_Mzungu, ik weet dat ik je de woorden uit de mond neem). Ook heb ik daar al eerder geantwoord.

Hou afstand. Net aan de rand van het spoor. Als er een auto op het pad ligt moet je net voo de trein gaan. Ga direct daarna weer terug om Smoke verder te laten schieten. Bij de eerste tegemoetkomende trein moet je daar rechts van gaan (dus naast het spoor eigenlijk). In de tunnel blijf je nog steeds zo veel mogelijk aan de buitenkant. Na de tunnel ga je het zandweggetje op, en die blijf je volgen maar ga niet over de brug. Blijf dicht bij de van het pad, zodat Smoke nog steeds kan schieten. Bij de volgende tunnel herhaal je het. Blijf na de 2de tunnel weer rechts op de rails, en je zou ongeveer op de laatste brug de Vagos dood moeten hebben.
Bewerkt: door TommyGunz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
Ik had ook moeite met deze missie maar nu zit ik met de missie: supply lines van zero dat kleine vliegtuigje wordt bij mij steeds kapot geschoten! echt rot!

ik kan mij vergissen maar

dit topic is van januari :duh:

en als je met de missie supply lines vast zit maak de effe een eigen topic

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook moeite met deze missie maar nu zit ik met de missie: supply lines van zero dat kleine vliegtuigje wordt bij mij steeds kapot geschoten! echt rot!

die missie hoef je niet nodig om bij het einde te komen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik had ook moeite met deze missie maar nu zit ik met de missie: supply lines van zero dat kleine vliegtuigje wordt bij mij steeds kapot geschoten! echt rot!

die missie hoef je niet nodig om bij het einde te komen

Dus kan je deze missie gewoon skippen? En kan je alles al uitspelen? En dan als je met alles klaar bent pas op het laatst dit doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook moeite met deze missie maar nu zit ik met de missie: supply lines van zero dat kleine vliegtuigje wordt bij mij steeds kapot geschoten! echt rot!

die missie hoef je niet nodig om bij het einde te komen

Dus kan je deze missie gewoon skippen? En kan je alles al uitspelen? En dan als je met alles klaar bent pas op het laatst dit doen?

Nee deze missie is wel degelijk een onderdeel van de verhaallijn ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik deed de cheat jetpack weet je hoe je dat moet doen als de cutscene is afglopen sta je naast de motor dan de je snel de cheat en dan vlieg je op de trein(as je BS achter laat is dat niet erg) soms kot er een paal boven je hoofd dan met je erover vliegen ik hoop dat het lukt

P.S:als d eerste keer niet lukt doe het de tweede keer dan het vast wel :D:dans::D:tu::Y:cya:^_^:7

Link to comment
Delen op andere websites

Aaaah gelukkig! Ben niet de enige. Heb deze missie nu 17.683 keer geprobeerd (nee, echt) en het lukt me gewoon niet. En ondanks dat ik misschien achterloop... GTAIV draait waarschijnlijk niet eens op m'n computer... ben ik toch 'n echte GTA-freak. GTA 3 en Vice City speel ik zonder probleem uit (hoewel ik op 99% blijf steken... daar post ik nog over) en deze missie is behoorlijk frustrerend, wat mijn GTA liefde toch wel enigszins bekoeld en niet goed is voor m'n toetsenbord. Thanks for de tips. ga dat filmpje eens bekijken. Andere tips zijn welkom. Cheers!...Dag later... Ok, heb de missie gehaald, jetpack omgedaan en op de trein gevlogen. Heb ook dat filmpje gezien en daar gaan die gasten echt sneller neer dan wanneer ik die missie speel. Heb een full bike skill, rij continu naast die trein, zo rechts mogelijk, en ze blijven gewoon staan...Why?

Bewerkt: door SirBedevere
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...