Jump to content
Geplaatst:
comment_1250024

Hey,

ik heb dus de 2e patch geïnstalleerd via GFWL en gta 4 opnieuw opgestart, hij werkte de eerste paar minuten fantastisch en de framerate kwam nu wel boven de 25 fps uit maar toen ging het beeld opeens raar doen, alsof je dronken bent, maar dat was ik niet (dat weet ik 100% zeker) :N

om het wat te verduidelijken heb ik hier een filmpje op youtube

hiero

hopelijk kan iemand mij helpen om dit te verhelpen, alvast bedankt _O_

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1250043
Hey,

ik heb dus de 2e patch geïnstalleerd via GFWL en gta 4 opnieuw opgestart, hij werkte de eerste paar minuten fantastisch en de framerate kwam nu wel boven de 25 fps uit maar toen ging het beeld opeens raar doen, alsof je dronken bent, maar dat was ik niet (dat weet ik 100% zeker) :N

hiero

GTA4, legaal kopen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1250056
Hey,

hiero

GTA4, legaal kopen.

'k heb m legaal gekocht voor 45 euro bij e-plaza op de dag dat ie in de winkels lag

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.