Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250161 Hallo mensen, Ik ben nieuw hier maar ik heb een vraag. Ik heb GTA4, en op me andere PC met XP werkt de game vlekkeloos. Specs daarvan: XFX 8800 Ultra Intel Core 2 Duo @ 3ghz Asus Striker Extreme 3GB Ram PC met Vista: XFX 260 GTX in 2WaySLI Intel Quadcore i7 Proc @ 2.9 Ghz 4GB RAM in Triple Channel DFI Moederbord (Exacte naam moet ik nog even op zoeken) Ik weet niet wat hier aan de hand is, de eerste PC kan hem makkelijk aan en hij stottert niet. En de andere PC, kan ik een paar meter lopen word ik naar bureaublad gegooid en moet hij het spel afsluiten. Ik dacht eerst aan vista maar misschien weten jullie een beter antwoord! Bij Voorbaat Dank! Mvg, WebsterNL
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250213 Er is gister een nieuwe patch gereleasd, heb je die al geinstalleerd?
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250223 Ik kan je verzekeren dat het niet aan vista ligt.. ik heb ook vista en geen problemen behalve dan de graphics maarja daar kan vista dus niks aan doen
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250282 IV ondersteund momenteel nog geen SLI, misschien dat het probleem daar ligt.
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1250327 Heb je Windows Vista 64bit? Ik had namelijk ook problemen met mijn computer door dat ik 64bit had, nadat ik terug 32bit erop heb gezet werkt alles weer perfect.
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren comment_1250422 Ik speel op de Laptop mét Vista, ik heb soms het probleem dat ie Crasht maar verder geen moeite na de 2e Patch Kijk de Patch
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren Auteur comment_1250685 Ik kan je verzekeren dat het niet aan vista ligt.. ik heb ook vista en geen problemen behalve dan de graphics maarja daar kan vista dus niks aan doen Yap! Dat is het, thanks voor info! Nu maar wachten op Nvidia drivers
Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier maar ik heb een vraag.
Ik heb GTA4, en op me andere PC met XP werkt de game vlekkeloos.
Specs daarvan:
XFX 8800 Ultra
Intel Core 2 Duo @ 3ghz
Asus Striker Extreme
3GB Ram
PC met Vista:
XFX 260 GTX in 2WaySLI
Intel Quadcore i7 Proc @ 2.9 Ghz
4GB RAM in Triple Channel
DFI Moederbord (Exacte naam moet ik nog even op zoeken)
Ik weet niet wat hier aan de hand is, de eerste PC kan hem makkelijk aan en hij stottert niet.
En de andere PC, kan ik een paar meter lopen word ik naar bureaublad gegooid en moet hij het spel afsluiten.
Ik dacht eerst aan vista maar misschien weten jullie een beter antwoord!
Bij Voorbaat Dank!
Mvg,
WebsterNL