Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Thomas Vermaelen

Wat vinden jullie er van?

nvs1nm.png

Featured Replies

Mooie sig, zoals vele voetbalsig''s. Welke tut heb je gebruikt? Want ik vindt hem best wel mooi. Goeie sig, mooie achtergrond, goed plaatje.

Keep Going

Gr,

Cabby

• Author

2 Tuts gecombineerd van SoccerGraphics

Ik vind ten eerste dat je moet begrijpen dat je sig niet is toegestaan op het forum. Ruim 80kb te groot en 50 pixels te hoog. Nadat Dutchy hem 2 of 3 keer heeft weggehaald, zou je dat toch wel moeten begrijpen..

Dan over je sig. Links en rechts een beetje leeg en donker. Aan je render zijn mooie effecten toegevoegd en de dubbele render geeft ook een mooi effect. Bij de render is je sig mooi, maar hij is er groot waardoor hij moeilijk op te vullen is. Zelf neem ik meestal een grootte van 450X150 of zelfs 400X150. Dit is gemakkelijker op te vullen dan 500X200.

• Author
Dan over je sig. Links en rechts een beetje leeg en donker. Aan je render zijn mooie effecten toegevoegd en de dubbele render geeft ook een mooi effect. Bij de render is je sig mooi, maar hij is er groot waardoor hij moeilijk op te vullen is. Zelf neem ik meestal een grootte van 450X150 of zelfs 400X150. Dit is gemakkelijker op te vullen dan 500X200.

Bedankt voor je tip

Ik vind ten eerste dat je moet begrijpen dat je sig niet is toegestaan op het forum. Ruim 80kb te groot en 50 pixels te hoog. Nadat Dutchy hem 2 of 3 keer heeft weggehaald, zou je dat toch wel moeten begrijpen..

Dit is de eerste keer dat Dutchy hem verwijdert :Y

Ja, dat zei Dutchy ook al. :puh: Ik geloof dat ik gek word, want ik durf toch te zweren dat ik de ene dag de sig zag staan, en de andere dag de 'Door Dutchy3010' -lijn. Maar goed, dat maakt verder niet uit. ^^