- Reacties 71
- Bezichtigingen 3.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
NickOwnage 7 posts
-
Danoontje_nl 5 posts
-
Biocount 3 posts
-
Dieko 3 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
De man die in een Belgisch kinderdagverblijf een bloedbad aanrichte speelde geweldadige games zoals GTA:IV. GTA wordt in het nieuwsbericht zelfs expliciet genoemd. Ik vind het zeer jammer dat de discussie over GTA nu weer zal oplaaien.
Waarom nu dit topic?
We mogen het niet ontkennen of erover heen praten. De media leest dit forum nu ook en ik denk dat het gepast is als wij hier ook bij stilstaan. (Ik weet dat er al een apart topic over is in NOTA, maar ik dacht dat dit stukje beter bij IV paste).
Persoonlijk denk ik dat GTA:IV niets te maken heeft met de daad die deze man begaan heeft. Het feit dat hij nogal afgezonderd was en (te) veel games speelde waarschijnlijk wel. Maar GTA:IV zelf zal waarschijnlijk niet de aanleiding zijn geweest.
Ik weet niet wat mijn mede-moderators van dit topic denken. Het maakt mij niet uit als het gesloten wordt. Maar ik vind toch dat we er openlijk bij stil mogen staan. Anders krijgen we het effect dat rioolkranten als de Telegraaf GTA en vooral de GTA community omschrijven als een bende psychopaten. Want je kunt er op rekenen dat die dit forum nu ook lezen.
Bron: Nieuwsblad.be