Sinds ik deze patch heb geïnstalleerd draait mijn geluid en beeld gewoon compleet tilt. Alles ok kwestie grafische details maar het geluid gaat plots supersnel. Gekraak, mensen die te snel praten. Ook normaal bewegen lukt niet meer, hiermee bedoel ik, wanneer ik stap lijkt het wel of hij begint te snelwandelen Dat ze probeerden de haperingen weg te halen is fantastisch maar dees is ook wel wat overdreven hoor Geen normale gesprekken meer, de muziek die op niets trekt en het lijkt wel of iedereen in de stad XTC heeft genomen, inclusief de politie
Sinds ik deze patch heb geïnstalleerd draait mijn geluid en beeld gewoon compleet tilt. Alles ok kwestie grafische details maar het geluid gaat plots supersnel. Gekraak, mensen die te snel praten. Ook normaal bewegen lukt niet meer, hiermee bedoel ik, wanneer ik stap lijkt het wel of hij begint te snelwandelen
Dat ze probeerden de haperingen weg te halen is fantastisch maar dees is ook wel wat overdreven hoor
Geen normale gesprekken meer, de muziek die op niets trekt en het lijkt wel of iedereen in de stad XTC heeft genomen, inclusief de politie 
Valt hier iets aan te doen ?