- Reacties 46
- Bezichtigingen 74.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
MrKooKie 6 posts
-
Lantyz 5 posts
-
bas1313133 5 posts
-
Dotz 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
N.a.v. het topic Easter Eggs in het GTA Vice City& GTA III forum leek het me leuk om hier ook een topic over Easter eggs te beginnen, want tja bij GTA 2 is het voor mij begonnen! Anyway plaats hier al je Easter Eggs!
FRUITBAT
Fruitbat is vrij vertaald: fruitvliegje, grappig aangezien een heel gebied in GTA 2 voor fruitvliegje wordt aangezien.
Fruitbat past wel bij the Loonies (de Gang die hier huist). Let ook op de connectie Fruitbat -> Fruitcake.
Er ook is er een gebied dat Cayman heet, hoorde ik daar ergens Gayman achter in de zaal?
U-Jerk Truck
'Jij Sukkel Auto', maar 'U Jerk' kan je ook nog op een andere manier vertalen... Rockstar kennende zal dat ook wel meegespeeld hebben. Zie ook je Russische opdrachtgever in level 3: "Jerkov" (verbastering van "Jerk Of").
Save me
Sinds wanneer kost het geld om in de hemel te komen?
KARMA BUS
Karma is een ander woord voor noodlot, zou dit de bus richting je noodlot zijn?
Karma is ook iets in de spirituele wereld. De Hare Krishna (tot wie deze Gangcar behoort) is een extreem religieuze sekte.
Wangcars & Foocars
'Wangcars' in level 2 is een verbastering van 'Wankers',
en daarbij horend: 'FooCars' in level 3 is een verbastering van 'Fuckers'.
Savepoints
Boven de kerken waar je kunt saven hangen ook enkele grappige teksten:
Het bekende 'Jesus Saves' bord wat knipperend ook 'U save' (You Save) laat zien.
Rev.Elations
Get stuck in Rev.Erse
THC-303
In Level 2 noemt de baas van de SRS Scientists je THC-303, na een beetje onderzoek bleek dat THC een soort van drugs is. Heeft dat mischien te maken met de LaBratoriums van de SRS Scientists?
Laatste update:
Bewerkt: door MrKooKie