Jump to content
Geplaatst:
comment_131276

N.a.v. het topic Easter Eggs in het GTA Vice City& GTA III forum leek het me leuk om hier ook een topic over Easter eggs te beginnen, want tja bij GTA 2 is het voor mij begonnen! Anyway plaats hier al je Easter Eggs!

FRUITBAT

fruitbat4ks.png

Fruitbat is vrij vertaald: fruitvliegje, grappig aangezien een heel gebied in GTA 2 voor fruitvliegje wordt aangezien.

Fruitbat past wel bij the Loonies (de Gang die hier huist). Let ook op de connectie Fruitbat -> Fruitcake.

Er ook is er een gebied dat Cayman heet, hoorde ik daar ergens Gayman achter in de zaal?

U-Jerk Truck

ujerktruck8sj.jpg

'Jij Sukkel Auto', maar 'U Jerk' kan je ook nog op een andere manier vertalen... Rockstar kennende zal dat ook wel meegespeeld hebben. Zie ook je Russische opdrachtgever in level 3: "Jerkov" (verbastering van "Jerk Of").

Save me

Sinds wanneer kost het geld om in de hemel te komen? :sst:

halleluja9gk.jpg

KARMA BUS

karmabus8zc.jpg

Karma is een ander woord voor noodlot, zou dit de bus richting je noodlot zijn?

Karma is ook iets in de spirituele wereld. De Hare Krishna (tot wie deze Gangcar behoort) is een extreem religieuze sekte.

Wangcars & Foocars

'Wangcars' in level 2 is een verbastering van 'Wankers',

wangcars9hu.jpg

en daarbij horend: 'FooCars' in level 3 is een verbastering van 'Fuckers'.

foocars4yn.jpg

Savepoints

Boven de kerken waar je kunt saven hangen ook enkele grappige teksten:

Het bekende 'Jesus Saves' bord wat knipperend ook 'U save' (You Save) laat zien.

jesussaves9na.jpg

Rev.Elations

revelations0sv.jpg

Get stuck in Rev.Erse

reverse3hm.jpg

THC-303

In Level 2 noemt de baas van de SRS Scientists je THC-303, na een beetje onderzoek bleek dat THC een soort van drugs is. Heeft dat mischien te maken met de LaBratoriums van de SRS Scientists?

Laatste update:

Bewerkt: door MrKooKie

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 74.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst:
comment_331830

Ik zag de avatar van Mr.KooKie (het tekentje van een pay 'n spray) en er staat "Max Payne".

Max Payne is een ander spel van Rockstar (het kwam wel later uit dus ik weet het niet zeker).

Bewerkt: door VforV

Geplaatst:
comment_333174
Het orginele plaatje bevat de tekst Max Paint, ik heb er dus zelf een easter egg van gemaakt. ;)

Het was dat wat ik dus niet zeker wist en ik vond het nergens op internet en GTA2 staat niet meer op PC.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_346038

kheb nog iets geinigs, steel een auto en parkeer hem ergens op de straat naast het voetpad. ga dan ergens in de buurt staan.

na een tijd/tijdje komt er een groen ventje die naar je auto rent, een ANDER VENTJE eruit haalt en dan wegrijd met jou gestolen auto.

best wel mogool dat er opeens een ventje in je auto zit :bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier: :bier: :bier: en ik had niet teveel op hoor :t

Geplaatst:
comment_346101

Da's wel grappig, maar dat is meer een bug dan een egg. Immers, als je zelf weer in die auto stapt, zit er niemand in, maar het zit gewoon ingebakken in de autodief-code dat hij de bestuurder eerst eruit trekt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_348659
:puh: ken best daedalus, maar lauwe spellen moeten dat soort bugs bevatten, dat is het leukst :*D

Ik zou er nou niks voor voelen om door elk gebouw heen te kunnen lopen, of mezelf steeds in de grond terug te vinden. :schater:

@Alexy hieronder; dat was al gezegd. ^_^

Bewerkt: door MrKooKie

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_427285

Als je in het redential didtrict alle missies doet dan komen de gangleiders achter je aan.

De scientistleider heeft een meteor zonder scietist teken en met een blauwe kleur.

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.