Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131314 hallo mensen..k heb ff een vraagje: ik heb de Battle for mall mod gedownload maar hoe moet ik die eigelijk instaleren??.. :unsure:
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131414 Er zit toch een readme bij? Lees die, als je er dan nog niet uitkomt vraag het.
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131459 Gewoon de file: "MAIN.scm" die waarschijnlijk in de map staat van je mod, replacen voor de MAIN.scm in je datamap. Standaard pad v/d datamap: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data
Geplaatst: 29 april 200520 jaren Auteur comment_131461 nee er zit geen readme bij..t is een .rar bestand :unsure:
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131463 Een .rar bestand moet je openen met het programma Winrar: http://www.rarlab.com/ Winrar is een soort van Winzip. Ik vind hem persoonlijk beter. Mijn 2500e post!
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131479 effe tussendoor melden, backup altijd je oude files ik werk momenteel aan een nieuwe mod,met hetzelfde idee,maar nu kan je starfish island aanvallen (trotse maker van de mod ) edit; heb het effe hier geupload :lol: en de readme effe kopieren: BATTLE FOR MALL -Ironfist99- (enkel voor Gtagames.nl) Battle for mall is een missie mod waarbij je de Washington mall moet veroveren,het stikt er van de FBI agenten met M4's Installatie: BACKUP ALTIJD DE FILES DIE JE MOET VERVANGEN -sleep de Main.scm naar je data folder -hij zal vragen of je het bestaande bestand wilt vervangen -duw "JA" of "YES" -klaar! Spelen: -start vice city op -duw NEW GAME -zodra alles is geload,moet je een keertje springen,anders kan je niet schieten. -kill de FBI mensen ___________________________________________________ What's next? waarschijnlijk komen er ook nieuwe plaatsen om aan te vallen,zoals star fish island enzo hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb. ____________________________________________________ MAIN.SCM Bewerkt: 29 april 200520 jaren door Ironf1st
hallo mensen..k heb ff een vraagje: ik heb de Battle for mall mod gedownload maar hoe moet ik die eigelijk instaleren??.. :unsure: