Jump to content
Geplaatst:
comment_131333

Hier kun je de wedstrijden in en rondom de Nederlandse Voetbal Competitie bespreken.

Omdat er nu bijna voor elke wedstrijd een topic wordt aangemaakt doen we het zo.

Hier dus geen wedstrijden over de UEFA Cup, CL, EK of WK.

Hier wel wedstrijden over de Amstel Cup, Nederlandse Competitie.

• Reacties 348
  • Bezichtigingen 23.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_541334

O, o FC Groningen! Zo goed team en nu! 7-1 verloren tegen Twente. Jammer maar ja. PSV tegen Ajax vieze mazzel dat ze wonnen. Ajax was beter en had meer kansen.

Geplaatst:
comment_541619
O, o FC Groningen! Zo goed team en nu! 7-1 verloren tegen Twente. Jammer maar ja. PSV tegen Ajax vieze mazzel dat ze wonnen. Ajax was beter en had meer kansen.

Dat laatste is onzin. Ajax had meer balbezit maar had 0 opgelegde kansen. Ik bedoel, Gomes hoefde maar 2 keer in actie te komen (vanuit de samenvatting gezien). Daarbij komt dat PSV speelt als een Italiaanse ploeg, de tegenstander denkt wat te kunnen halen, maar aan het eind van de wedstrijd staat er toch een resultaat in het voordeel van PSV op het bord.

Ik zal geen woorden vuilmaken aan Groningen, gewoon vergeten die wedstrijd en thuis die tukkers verslaan.

Geplaatst:
comment_545293

lekkere wedstrijd feyenoord-az AZ JE MOET JE SCHAMEN AL DIE KANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :clown:

az zon goeie club en dan verliezen van Feyenoord

Bewerkt: door jensbrinkman

Geplaatst:
comment_545931

Ajax-Fc Twente 1-1

En Ado Den Haag tegen Vitesse 0-3

De wedstrijd was in de 66 minuut al gestaakt ! Er waren supportes van Ado Den Haag op gelopen.

Dat vind ik echt asociaal. De suppert waren pissig geworden op de Ado Den Haag spelers omdat ze het niet goed genoeg deden. Dan vind ik het echt dom dat het veld maar gaat op lopen en gaat schreeuwen tegen de spelers die voor jou club voetballen.

Geplaatst:
comment_546124
FC Groningen - Willem II 4-1 :D

Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij :D Verder weer een leuke wedstrijd.

Belachelijke actie van die supporters om eerste 7 minuten niet te gaan zitten. Fluitconcert was op zn plek.

Engelaar toch met het mooiste doelpunt dit weekend :bier:

Geplaatst:
comment_546881

FC Groningen - Willem II 4-1 :D

Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij :D Verder weer een leuke wedstrijd.

Belachelijke actie van die supporters om eerste 7 minuten niet te gaan zitten. Fluitconcert was op zn plek.

Engelaar toch met het mooiste doelpunt dit weekend :bier:

Het was wel een machtig mooi gezicht toen die supporters de tribune wel opkwamen, met z'n allen springen over alle stoeltjes enzo _O_

RTS, hoor jij ook bij de Z-Side?

Geplaatst:
comment_546895

Nope :) Ik zit er tegenover, achter het andere doel. Ach ja ik weet niet wat ik van die actie moet zeggen. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant wat overdreven na 1 nederlaag.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_554877

Sankoh moet eens gaan beginnen te verdedigen in plaats van wat hij de laatste 3 wedstrijden heeft gedaan. Hij laat zich steeds veel te makkelijk aftroeven, is te laat of sukkelt achter de bal aan als ie 'm kwijt is.

Geplaatst:
comment_559457

Zoals nou al een paar jaar duidelijk is, is dat PSV gewoon de beste club uit Nederland is.

Vooral de verdediging is goed.

Ik geef alleen wel toe dat de laatste wedstrijd tegen Bordeaux bar slecht was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.