Jump to content
Geplaatst:
comment_131333

Hier kun je de wedstrijden in en rondom de Nederlandse Voetbal Competitie bespreken.

Omdat er nu bijna voor elke wedstrijd een topic wordt aangemaakt doen we het zo.

Hier dus geen wedstrijden over de UEFA Cup, CL, EK of WK.

Hier wel wedstrijden over de Amstel Cup, Nederlandse Competitie.

• Reacties 348
  • Bezichtigingen 23.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_255480

Inderdaad, en dan ook nog een afgekeurde goal, van de Jong volgens mij.

Ik vind dat echt teleurstellend. Maar ja, ik volg de Eredivisie niet op TV, de Premier League is mine ^^ .

Geplaatst:
comment_258139

Ben zaterdag naar FC Groningen geweest waar Roda JC toch zonder punten naar huis werd gestuurd! FORZA FC Groningen!

Groningen staat nu 7de onder het slecht spelende Ajax!

Geplaatst:
comment_258285

Ajax Ajax Ajax

tjta

dan moet het maar in Nijmegen gaan scoren

scoren ze niet?

en de opvolgende wedstrijd niet

dan zit mij favo 5 clubs lijst zo

1.Internzionale

2.Ajax

3.Villareal

4.FC Barcelona

5.Sampdoria

Op dit moment is het

1.Ajax

2.Internazionale

De rest het zelfde

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_261983

De uitslagen van dit weekend:

RBC Roosendaal - RKC Waalwijk 1-1

PSV - Sparta Rotterdam 3-0

Roda JC - NAC Breda 3-3

FC Twente - Willem 2 3-1

AZ - Heracles 2-2

NEC - Ajax 1-0

FC Utrecht - Ado Den Haag 1-1

SC Heerenveen - Fc Groningen 4-0

Feyenoord - Vitesse 0-0

Ruurd31.. _O_

Geplaatst:
comment_262383
NEC - Ajax 1-0

Nu ben ik voor Internazionale

Wat ben jij voor nepfan? Als je echt fan van Ajax bent, zoals ik, dan blijf je ook voor Ajax als het slecht gaat. :dans:

Geplaatst:
comment_262384

Wat ben jij voor nepfan? Als je echt fan van Ajax bent, zoals ik, dan blijf je ook voor Ajax als het slecht gaat. :dans:

Ik ben het met je eens! Ik blijf hun steunen!

Geplaatst:
comment_262503

Maar Ajax was ik al sinds 1995..fan (niet omdat ze de CL won ik woonde toen ik Amsterdam.(nog steeds)

Ik zeg dat ik niet meer fan ben fan ajax

Maar dat Internazionale me voorging(niet meer)

Ik ben wel nu voor Internazionale ik heb NOOIT bedoelt dat ik tegen ajax was of geen fan bent ik blijf altijd fan..

PS:Ik ga naar Ajax - Sparta Praag....

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_262551

Steven Pienaar gaat vertrekken bij Ajax

7/11/2005 12:42

Steven Pienaar vertrekt bij Ajax. De Zuid-Afrikaan en de Amsterdamse club hebben een definitieve punt gezet achter de onderhandelingen over een nieuw contract, zo liet zaakwaarnemer Rob Moore weten aan Voetbal International.

Pienaar en Ajax waren al een tijdje in gesprek over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract loopt aan het einde van dit seizoen af. Na een laatste gesprek met technische directeur Martin van Geel hakten beide partijen de knoop door.

Pienaar wil onder meer naar een andere club omdat hij bij de Ajacieden niet op zijn favoriete positie kan voetballen. Coach Danny Blind gebruikt de 23-jarige international vooral als rechtsbuiten, terwijl Pienaar zelf het liefst als rechtshalf of als 10 acteert. Maar op die posities komt hij zelden in actie.

Volgens zaakwaarnemer Moore gaat Pienaar een nieuwe werkgever over de grenzen zoeken. Zowel vanuit Duitsland en Engeland zou al interesse zijn, maar de zaakwaarnemer gaat ook informeren in Zuid-Europese landen als Italië en Spanje.

Bron vi.nl

Geplaatst:
comment_263508

Mij geeft het niet dat Pienaar weggaat.

Hij lokt alleen maar ruzies uit als hij scoort,

dan gaat hij een beetje dansen voor de tribune van de tegenstander! :-(

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_269732

Tottenham in de race voor Cesar:

Tottenham Hotspur heeft interesse in Cesar van Deportivo la Coruna. De Spaanse verdediger stond eerder al in de belangstelling van de Spurs, maar toen wilde Deportivo niet praten. Cesar is inmiddels niet meer in beeld.

Cesar was jarenlang een zeer betrouwbaar man in de verdediging bij de Spaanse topclub, maar is dit seizoen niets meer dan bankzitter. De verdediger wil echter spelen waardoor hij een vertrek absoluut tot de mogelijkheden ziet: "Het liefst blijft ik in de Primera Division spelen, maar zoals elke professional kan ik niet alle deuren sluiten. Als er serieuze aanbiedingen komen, dan zal ik daar zeker naar kijken", aldus Cesar.

Behalve Tottenham Hotspur zouden ook Everton, Alaves, Real Sociedad en Palermo zich graag versterken met de Spanjaard. Cesar moet zo'n vijf miljoen euro opleveren.

Bon: Euso.nl© Ruurd31.. :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.