Jump to content
Geplaatst:
comment_131333

Hier kun je de wedstrijden in en rondom de Nederlandse Voetbal Competitie bespreken.

Omdat er nu bijna voor elke wedstrijd een topic wordt aangemaakt doen we het zo.

Hier dus geen wedstrijden over de UEFA Cup, CL, EK of WK.

Hier wel wedstrijden over de Amstel Cup, Nederlandse Competitie.

• Reacties 348
  • Bezichtigingen 23.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_273085

RKC - PSV 4-4 :klap:

Ajax - FC Twente 2-0 :) Maijstorovic ofzo goed zo!

Willem II - Vitesse 3-4

psv goed gedaan

Late reactie want morgen is de volgonde wedstrijd aan de beurt.

EDIT:FC Utrecht - Ajax 1-0

ohjeeh het gaat weer op het jaar 64/65 lijken

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_275749

Die goal van ajax vind ik onterecht hij mocht gewoon tellen ik zat in de auto die commentator zegt:''Ja! 1-1 Yannis Anastasiou! Ik zingen JODEN!! Dan afgekeurd! Stomme Belg hebben we daar die Verbiek!

Groeten Gtaboy107.

Geplaatst:
comment_276381

Inderdaad, die goal van Anastasiou had gewoon moeten tellen. Bij zo'n situatie word er altijd vastgehouden en geduwd, dus het is onzin om dan te fluiten voor een overtreding van Nigel de Jong. Scoort Ajax weer eens, wordt 'ie afgekeurd. :duh:

Andere uitslagen:

PSV - ADO Den Haag 3 - 0

Feyenoord - Heracles Almelo 7 - 1

AZ - RBC 2 - 0

SC Heerenveen - Roda JC 2 - 0

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_278132

FC Twente heeft gisteravond nog net gewonnen. In de laatste minuut van de blessure tijd scoorde Gerritsen. Jammer, want een klasgenoot van mij is voor Twente :puh: . Ik zei nog tegen hem: 'Ik hoop dat Heracles in de UEFA Cup komt, en dat FC Twente degradeerd' :puh:

Geplaatst:
comment_278173
FC Twente heeft gisteravond nog net gewonnen. In de laatste minuut van de blessure tijd scoorde Gerritsen. Jammer, want een klasgenoot van mij is voor Twente :puh: . Ik zei nog tegen hem: 'Ik hoop dat Heracles in de UEFA Cup komt, en dat FC Twente degradeerd' :puh:

Ik denk niet dat Twente de uefa cup play offs haalt(denk nog wel intertoto)

Geplaatst:
comment_281433

Dit weekend de italiaanse stads en stadions genoten AC Milan - Inter Milan(Nazionale)

Ik hoop voor Inter

Ik hoop bij Feyenoord - PSV op een GELIJKSPEL maar dan moet Ajax wel winnen dan lopen we 2 punten in.

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_282642
Ik hoop bij Feyenoord - PSV op een GELIJKSPEL maar dan moet Ajax wel winnen dan lopen we 2 punten in.

Tja, jammer dat ze niet allebei kunnen verliezen, dus een gelijkspel is voor Ajax het beste. Als die hele top nou verliest/gelijk speelt, wordt het weer makkelijker voor Ajax. Maar van Vitesse winnen (toch??) is wel heel moeilijk!

Geplaatst:
comment_282646

Ze moeten inderdaad tegen Vitesse, wat erg lastig gaat worden. Ik hoop natuurlijk ook dat PSV en Feyenoord gelijkspelen, want dan kan Ajax weer inlopen. :Y

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_282950
Vorige jaar hadden we Vitesse uit en thuis

Thuis Ajax - Vitesse 1-0

Uit Vitesse - Ajax 0-2

Dus kans is wel 75% dat we gaan winnen

Nu Ajax hopelijk beter gaat spelen wel ja, maar als ze net zo gaan spelen als het begin van het seizoen, worden ze weggespeeld. En ze moeten Rosenberg er ook niet inzetten, scoren kan ie niet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.