Geplaatst: 27 januari 200916 jaren comment_1252076 Halla allemaal, Ik ben op zoek naar een goede shooter voor de ps3. Een spel waar je echt gewoon moet schieten... GTA IV heb ik al, maar hiernaast wil ik nog een ECHTE shooter... Alvast thxx
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren Auteur comment_1252166 ik denk dat het fallout 3 of cod 4 gaat worden, aangezien cod 5 met van die ouderwetse wapens gaat... ik ga nu de demo van haze spelen om te zien of het nu echt zoon *** spel is EDIT fallout 3 dus niet want ik haat monsterspellen, boring,..... Bewerkt: 27 januari 200916 jaren door stanboy96
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren Auteur comment_1252172 Info over Fallout 3? hoe krijg je zoon automatische google ding??? dat vind ik ook wel vet om zo door te sturen enz
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren comment_1252174 Alstublaft. Bewerkt: 27 januari 200916 jaren door Forumrunner
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren Auteur comment_1252180 Alstublaft. Heel erg bedankt Maar weer even over shooters, cod het beste??
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren comment_1252196 Ik dacht dat het wel handig zou zijn om een tabel te maken. Game Singleplayer Multiplayer Call of Duty 4 Klik Klik Call of Duty 5 Klik klik
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren comment_1252248 Ik vind persoonlijk Cod waw beter omdat hij gewoon gruwelijker is (bv. Bajonet steken in iemands lijf, benen en andere ledematen kunnen eraf vliegen d.m.v. granaten en shotguns ,flamethrower, Enz..) + Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je een extra/bonus missie doen ( Zombie mode) kan je online en ook alleen of split screen spelen. Maar als je echt liever van modern houd, koop dan cod 4. Hier is nog een filmpje van zombie mode:
Geplaatst: 27 januari 200916 jaren comment_1252335 Fallout 3 is de beste game van het jaar geworden, volgens mij van 2008. Dus dat is dan beter dan COD 5, COD5 was uitgebracht in 2008. Ik zou voor Fallout 3 gaan. Fallout 3 is een RPG met wat First Person elementen erin, dit betekend niet gelijk dat het ook echt een shooter is. Wil je puur alleen voor het schieten gaan raad ik Call Of Duty 4 aan, een redelijk tof verhaal en online helemaal te gek.
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren Auteur comment_1255355 Ik vind persoonlijk Cod waw beter omdat hij gewoon gruwelijker is (bv. Bajonet steken in iemands lijf, benen en andere ledematen kunnen eraf vliegen d.m.v. granaten en shotguns ,flamethrower, Enz..) + Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je een extra/bonus missie doen ( Zombie mode) kan je online en ook alleen of split screen spelen. Maar als je echt liever van modern houd, koop dan cod 4. Hier is nog een filmpje van zombie mode: Het wordt waarschijnlijk toch COD5, lijkt me een goed spel...maar een ding ik heb gehoord dat je de splitscreenmode alleen maar met 4:3 kan doen, klopt dit??
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255411 Ik vind persoonlijk Cod waw beter omdat hij gewoon gruwelijker is (bv. Bajonet steken in iemands lijf, benen en andere ledematen kunnen eraf vliegen d.m.v. granaten en shotguns ,flamethrower, Enz..) + Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je een extra/bonus missie doen ( Zombie mode) kan je online en ook alleen of split screen spelen. Maar als je echt liever van modern houd, koop dan cod 4. Hier is nog een filmpje van zombie mode: Het wordt waarschijnlijk toch COD5, lijkt me een goed spel...maar een ding ik heb gehoord dat je de splitscreenmode alleen maar met 4:3 kan doen, klopt dit?? Hoe bedoel je? Ik weet wel dat je met 2-4 spelers splitsreen kan doen Alleen trekt dit op niets, je kan beter online co-op doen met 2-4. Bewerkt: 1 februari 200916 jaren door Ely
Halla allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede shooter voor de ps3.
Een spel waar je echt gewoon moet schieten...
GTA IV heb ik al, maar hiernaast wil ik nog een ECHTE shooter...
Alvast thxx