Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131357 In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie. Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen? ps.: Volgende maand een hele preview erover . Bewerkt: 29 april 200520 jaren door Simsfan88
Geplaatst: 1 mei 200520 jaren comment_132696 Screenshots zijn idd wel mooi, ik krijg er alleen om de een of andere reden weer een Vice City gevoel bij. Het voelt gewoon weer ouderwets VC aan... ja he vooral die gebouw met palm boomppjes enz. die gebouw met verlichting.
Geplaatst: 1 mei 200520 jaren Auteur comment_132720 Als je het nieuws had gelezen wist je dat er zowel een PC screenshot pagina: http://www.gtasanandreas.nl/sapicturespc.php als een Xbox screenshot pagina is: http://www.gtasanandreas.nl/sapicturesxbox.php In de PC Gameplay staan andere hoor
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133683 ik heb pczone gekocht 5 euro (6 blz over GTA SA PC ) verse screens + goei info over GTA SA.
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133761 waar staat nu meer info in pczone of pcgameplay of kan ik gewoon beter gtagames volgen want daar komt de info ook op ofniet?
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133794 via internet is het veel sneller maar als je tijdschrieft heb dan kun je lekker chille en alles goed bekijken + andere games ook.
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133818 ik heb pczone gekocht 5 euro (6 blz over GTA SA PC ) verse screens + goei info over GTA SA. Heb je een scanner? Zo ja, zou je de pagina's willen scannen voor GTAGames.nl?
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren comment_134002 ik heb pczone gekocht 5 euro (6 blz over GTA SA PC ) verse screens + goei info over GTA SA. Heb je een scanner? Zo ja, zou je de pagina's willen scannen voor GTAGames.nl? Had ik maar een scanner maar ik heb wel een webcam <_< ?
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren comment_134051 ik heb pczone gekocht 5 euro (6 blz over GTA SA PC ) verse screens + goei info over GTA SA. Heb je een scanner? Zo ja, zou je de pagina's willen scannen voor GTAGames.nl? Had ik maar een scanner maar ik heb wel een webcam <_< ? Haha, daar heb je niet veel aan ...
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135679 ik heb pc zone ook gekocht staat wel goeie info enzo in en mooie screens. Helaas heb ik ook geen scanner
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135680 ik heb pc zone ook gekocht staat wel goeie info enzo in en mooie screens.Helaas heb ik ook geen scanner Je kan er wel foto's van nemen he.
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135682 Inderdaad ik scan de laatste tijd geen tijdscriften meer. Duurt mij veel te lang. Ik doe mij digitale fotocamera op een statief. Doe veel lichten aan en richt ze op de grond en leg daarna het tijdscrift op de grond. Daarna is het simpelweg gewoon foto's maken en bladzijde omslaan. hierdoor heb je geen gedoe meer met de scanner en ligt alles even recht.
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135692 PC Zone is het niet waard om te scannen 1. Rare info (Zoals; Tommy Vercetti zat in beide vorige delen, Ganton is gebaseerd om South Central ; Niet dus, Ganton is gebaseerd op Compton) 2. Oude screens ...
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135736 jah daar ben ik het mee eens dat vond ik ook wat raar er staat ook cj reist vanuit vice city(jahwel er is een link) af naar los santos volgens mij is dat vanaf naar liberty city naar los santos of zit ik fout?? De pc gameplay heb ik niet gezien maar is dat beter?? weet iemand dat
In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie.
Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen?
ps.: Volgende maand een hele preview erover
.
Bewerkt: door Simsfan88