Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131357 In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie. Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen? ps.: Volgende maand een hele preview erover . Bewerkt: 29 april 200520 jaren door Simsfan88
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135755 volgens mij is dat vanaf naar liberty city naar los santos of zit ik fout?? Heb je inderdaad gelijk in. Erg slechte preview van PC Zone..
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135793 jah ik hoop dat die in de pc gameplay beter is. en ik wou nog wat zeggen op www.**.com zijn er nog meer screens die jullie nog niet hebben. Mogen jullie die ook al hebben ?? of moeten jullie nog wachten?
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135839 jah ik hoop dat die in de pc gameplay beter is.en ik wou nog wat zeggen op www.**.com zijn er nog meer screens die jullie nog niet hebben. Mogen jullie die ook al hebben ?? of moeten jullie nog wachten? Je kan in ons Nieuws zien dat we het al weten. Joris moet ze alleen nog uploaden, wat binnenkort (hoogstwaarschijnlijk vandaag) gebeurt. Als je dénkt iets nieuws gevonden te hebben, stuur dan maar een PM, ipv te posten.
In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie.
Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen?
ps.: Volgende maand een hele preview erover
.
Bewerkt: door Simsfan88