Jump to content
Geplaatst:
comment_1252495

Speciaal voor de officieel erkende Grand Theft Auto fansites heeft Rockstar Games twee screenshots van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned vrij gegeven. The Lost and Damned komt exclusief voor de XBOX 360 uit en is vanaf 17 februari te bestellen via XBox market place.

post-1-1233108001.jpg

post-1-1233108005.jpg

Klik op de afbeeldingen voor een fullscreen weergave. De komende weken voor de release van GTA4: The Lost and Damned zal nog meer info en screenshots volgen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1252504

Het ziet er wel mooi uit, maar 20 euro is wat veel, als je je bedenkt dat je daarmee een nieuw spel kan kopen. Maarja, Gta is Gta. :) Jammer genoeg heb ik geen Xbox 360. :puh:

Geplaatst:
comment_1252528

Het ziet er idd best wel vet uit. Wel jammer dat hij alleen op de xbox 360 uitkomt. Ik hoop dat hij later ook voor op de PC uitkomt. Als dat niet zo is, naja dan speel k het maar bij vrienden. Ik ken er genoeg die een xbox 360 hebben. Ik zit zelf héél misschien zelf te overwegen om een xbox 360. Maar eerst ga ik mijn computer upgraden. :puh:

Geplaatst:
comment_1252966

Hmm, wel de moeite waard om te gaan halen. Gelukkig krijg ik mijn 360 binnenkort weer terug van een koude reparatie, dus dat word the Lost and Damned sowieso halen! :puh:

Geplaatst:
comment_1259042
Dat gebouw op het bovenste plaatje kun je al bezoeken.

Het logo van 'The Lost And The Damned staat boven de deur'

Je bedoelt bezoeken in de normale GTA IV? Heb je ook een Snapmap?

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1335303
post-1-1233108005.jpg

Dit plaatje is erg nice! Ik heb een Xbox 360, maar niet de live versie erbij :7

Beetje een bump... En wel van twee en een halve maand. Maarja er word hier toch niet veel gepost...

Bewerkt: door Dvt

• 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.