January 28, 200917 yr Hallo iedereen, Ik heb al een 100% save game gedownload met een vriend maar ik weet niet meer waar je de save game's kunt vinden niet in het spel maar als je bij documenten kijken enzo. Wie kan mij helpen?? Gr. Henkflexx
January 28, 200917 yr Hallo iedereen,Ik heb al een 100% save game gedownload met een vriend maar ik weet niet meer waar je de save game's kunt vinden niet in het spel maar als je bij documenten kijken enzo. Wie kan mij helpen?? Gr. Henkflexx Mijn Documenten >> GTA San Andreas User Files.
January 31, 200917 yr Ik heb dat ook gedaan alleen als ik hem dan laad dan kom ik helemaal aan het begin uit. weet iemand hoe dat komt?
January 31, 200917 yr Ik heb dat ook gedaan alleen als ik hem dan laad dan kom ik helemaal aan het begin uit. weet iemand hoe dat komt?Dat komt omdat jij versie 2 hebt en dan moet je geen versie 1 savegame gaan gebruiken, maar logischerwijs een versie 2 savegame.
Hallo iedereen,
Ik heb al een 100% save game gedownload met een vriend maar ik weet niet meer waar je de save game's kunt vinden niet in het spel maar als je bij documenten kijken enzo. Wie kan mij helpen??
Gr. Henkflexx