Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252941 ik zag in een filmpje op youtube iemand die een zwarte bodywarmer droeg met een witte capushon (fout gespeld) weet iemand waar je deze kan kopen en wat het is?
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252972 Hier onder staan de drie kledingzaken in GTAIV. Russian Shop Modo Store Perseus Clotes en Suites Als je op een van de winkels klikt, dan zie je alle kledingstukken die ze per winkel verkopen. Ik heb zelf eventjes snel gekeken, en zag geen zwarte boddywarmer met witte capuchon. Maar wie weet zie jij hem wel hangen. Bewerkt: 28 januari 200916 jaren door Pennywise The Clown
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1252974 ik zag in een filmpje op youtube iemand die een zwarte bodywarmer droeg met een witte capushon (fout gespeld)weet iemand waar je deze kan kopen en wat het is? kijk eens goed naar beeld is het online zo ja dan klopt dat je het zag zo nee en was het offline dan is het mod
Geplaatst: 28 januari 200916 jaren comment_1253234 Hier onder staan de drie kledingzaken in GTAIV.Russian Shop Modo Store Perseus Clotes en Suites Als je op een van de winkels klikt, dan zie je alle kledingstukken die ze per winkel verkopen. Ik heb zelf eventjes snel gekeken, en zag geen zwarte boddywarmer met witte capuchon. Maar wie weet zie jij hem wel hangen. maar klopt zijn theorie niet?
ik zag in een filmpje op youtube iemand die een zwarte bodywarmer droeg met een witte capushon (fout gespeld)
weet iemand waar je deze kan kopen en wat het is?