Jump to content
Geplaatst:
comment_131513

Ik weet niet of iemand hier nog op reageert, maar ik zou het graag willen, want ik heb een probleempje.... :(

Mijn verhaallijn in VC blijft steken vóór de 2 laatste missies: Die waar je mensen van de belasting moet killen, en de laatste, die met sonny en lance...

Ik heb alles in het spel al geowned, B) mn game % completed staat op 50 maar ik krijg geen telefoontje of iets dergelijks...Ook zie ik nergens missie startpunten in of om Vercetti Estate...

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

//evilboy :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_209999

Nou.... ik heb vc met 4 hidden packes ook 100% uitgespeeld zonder mods,

dus het kan er aan liggen dat je 1 gebouw niet heb gekocht, dus kijk vc nog eens goed rond of er nog te kopen gebouwen zijn.

En anders weet ik het ook niet meer.

Marco

Geplaatst:
comment_212165
Het kan inderdaad, maar dan heb je niet echt het gevoel van 'ik heb het 100% gedaan'. Dat is wel jammer, maar voor mensen die het niks uitmaakt is het wel handig :cab:

Inderdaad, maar sommige mensen willen de GTA's 100% uitspelen...

Is het toch wel jammer..

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_222798
Het kan inderdaad, maar dan heb je niet echt het gevoel van 'ik heb het 100% gedaan'. Dat is wel jammer, maar voor mensen die het niks uitmaakt is het wel handig  :cab:

Inderdaad, maar sommige mensen willen de GTA's 100% uitspelen...

Is het toch wel jammer..

Zoals ik maar ik moet aleen vc nog gta3 en sa 100% uitgehaald had wel cheklist nodig bij sa.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.