Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254639 Hey ik zoek zo'n liedje kweet niet hoe het heet ik wil graag de naam weten hij gaat zo met zo'n vrouw die zingt in het duits: Eins Twei Drei chikie chikie swei ofzo Kweenie of ik het goed heb verstaan maar het is onder zon reggae deuntje.. Help me pls we vinden dit een lollig liedje en willen hem eens draaien xD
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254643 Dit is Glukoza - Schweine. En te beluisteren op Vladivostok FM Bewerkt: 30 januari 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254647 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht : Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen.
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren Auteur comment_1254649 Oww lol ik dacht dat het een vrouw was xD Bedankt man Zin in braadworst
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren Auteur comment_1254653 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254669 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren Auteur comment_1254673 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254679 HAHAHA misschien wat beter lezen ... Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. ...
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254683 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten Lees het vetgedrukte maar eens
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254702 Ow lol hoe moest ik dat nou weten Uhm, ik weet niet hoe oud je bent maar je had natuurlijk ook wel kunnen weten dat je dat in GTA IV moest bellen. En natuurlijk bestaat zo'n nummer niet in Nederland.
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254739 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten jij bent kaolo dom
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254749 Om muziek nummers te vinden in GTA IV, heeft GTA IV zelf iets slims opbedacht :Je kan naar 948-555-0100 bellen. Dat is het nummer van het bedrijf ZIT! in GTA IV die alle muziek heeft. Wanner jij een liedje hoort ergens en je wilt weten hoe die heet moet je daar naar toe bellen. Als ik daarheen bel zegt die vrouw van KPN NL Dit nummer is niet in gebruik ofzo Bel voor meer nummers 1888 nummerinformatie Je moet natuurlijk in GTA IV naar het nummer bellen Ow lol hoe moest ik dat nou weten jij bent kaolo dom Misschien is hij 11 of 12 jaar en wist hij dat niet?
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254751 Dat is dit.... Glukoza - Schweine (ook ik heb er lang naar moeten zoeken)
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254874 weet iemand ook hoe dat nummer heet als je naar de comedy show gaat ? hoor je bij het begin een nummer is zeker vet
Hey ik zoek zo'n liedje kweet niet hoe het heet ik wil graag de naam weten hij gaat zo met zo'n vrouw die zingt in het duits:
Eins Twei Drei chikie chikie swei ofzo
Kweenie of ik het goed heb verstaan maar het is onder zon reggae deuntje..
Help me pls we vinden dit een lollig liedje en willen hem eens draaien xD