Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255308 Hallo, via een prijsvraag heb ik een grand theft auto iv keu gewonnen met tas, ik heb deze op oa marktplaats gezet. Wellicht heeft er iemand interesse. Het hoogste bod is tot nu toe 105 euro inc verzendkosten.
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255309 Hallo, via een prijsvraag heb ik een grand theft auto iv keu gewonnen met tas, ik heb deze op oa marktplaats gezet. Wellicht heeft er iemand interesse. Het hoogste bod is tot nu toe 105 euro inc verzendkosten. Dit is marktplaats niet, en wat je doet is verboden. Denk dat deze topic een slotje krijgt of verwijdert word.
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255315 zal wel mee vallen ben geen poolere maarja is leuk voor de verzammelaar ik heb me geld al ergens anders voorgebruikt
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255317 Waarom wil je er eigenlijk vanaf? Want je hebt dus alleen aan die prijsvraag meegedaan zodat je geld kon verdienen als je zou winnen???
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255320 Waarom wil je er eigenlijk vanaf?Want je hebt dus alleen aan die prijsvraag meegedaan zodat je geld kon verdienen als je zou winnen??? Ja precies :S Waarom wil je er nu dan ineens vanaf?
Hallo,
via een prijsvraag heb ik een grand theft auto iv keu gewonnen met tas, ik heb deze op oa marktplaats gezet.
Wellicht heeft er iemand interesse. Het hoogste bod is tot nu toe 105 euro inc verzendkosten.