Jump to content
Geplaatst:
comment_131602

Stand Club               Punten    Periodetitel
1.    Sparta Rotterdam   69        X
2.    Heracles Almelo    67  
3.    VVV-Venlo          59        X
4.    FC Volendam        55  
5.    FC Zwolle          52  
6.    Helmond Sport      51  
7.    Telstar            47  
8.    FC Dordrecht       44  
9.    AGOVV              43  
10.   Cambuur L.         42        X
11.   Excelsior          41  
12.   BV Veendam         39  
13.   TOP Oss            38  
14.   Haarlem            37  
15.   MVV                35  
16.   Go Ahead           34  
17.   FC Eindhoven       32  
18.   Emmen              26  
19.   Fortuna Sittard    24

Ik hoop dat FC Dordrecht nog nacompetitie kan pakken, maar ik heb zo m'n twijfels.

Voor de titel is het nog spannend, met Heracles en Sparta, en slechts 2 punten verschil!

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_132026

Ik hoop dat Heracles kampioen wordt, mijn ouders komen daar uit de buurt vandaan. EN ik had eigenlijk gehoopt dat Veendam het beter deed, maar goed daar is niks aan te doen.

En Emmen krijgt een nieuwe trainer, oud trainer van ondermeer Groningen Jan van Dijk. Ik denk dat ze het met hem een stuk beter doen dan dat ze nu staan laatste. :blink:

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_251213

FC Emmen - FC Omniworld. 5 - 0! Ik was erbij, we gingen met een heel stel van onze voetbalclub. In de 17e minuut maakte Murad de 1 - 0. En pas is de 82e minuut kwam de 2 - 0 door Huisman (volgens mij). Toen de 3 - 0 en de 4 - 0 door Segio van Dijk, en de 5 - 0 door Niki Leferink! :klap::klap:

Geplaatst:
comment_255478

Yessss.. Emmen heeft met 10 man eigenlijk de wedstrijd gespeeld. 0 - 1 tegen de Graafschap.

Op het einde werd het nog 9 man, want Murad werd eraf gestuurd. Emmen staat nu 4e, wat een verschil met vorig jaar, toen waren ze laatste!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.