Jump to content

[Peek Island] Claude Office Center is enorm groot?!

Geplaatst:
comment_1255951

Ik heb het Claude Office Center zichtbaar gekregen in MapEditor. Het ziet er keurig uit, maar nu komt het probleem. Het object is heel groot hij kan half Downtown plat leggen, terwijl hij in SketchUp klein is. Hoe kan ik dit object op ware grote brengen zodat hij gewoon net zo groot is als bij SketchUp?

We nemen even het SketchUp poppetje als voorbeeld. Dit moet je zien als CJ, en het gebouw dat net 3 keer groter is. Maar waarom is hij ingame toch enorm groot?

'Waves,

Twix :cya:

oh wait hier is een screen:

grootobject.gif

p.s Hij is ingame onzichtbaar :-(

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1255959

Het poppetje van Sketchup is niet gelijk aan de grootte van CJ. Je kan bijvoorbeeld MFCL even PB'en (of Remi-X), want die hebben nog een San Andreas schaalmodel klaar liggen voor Sketchup.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1255966
Het poppetje van Sketchup is niet gelijk aan de grootte van CJ. Je kan bijvoorbeeld MFCL even PB'en (of Remi-X), want die hebben nog een San Andreas schaalmodel klaar liggen voor Sketchup.

Oh daar had Puma het over eerst! :D

'Waves,

Twix :cya:

Geplaatst:
comment_1257807
Het poppetje van Sketchup is niet gelijk aan de grootte van CJ. Je kan bijvoorbeeld MFCL even PB'en (of Remi-X), want die hebben nog een San Andreas schaalmodel klaar liggen voor Sketchup.

Oh daar had Puma het over eerst! :D

'Waves,

Twix :cya:

Een ander handig weetje. Het schaalmodel is ongeveer 4,8 mm groot. Een gemiddelde maat van de mens is 1,80 M. Zo zou je dus kunnen zeggen dat 5 MM gelijk staat aan 2 meter.

Of ik nou de schaalmaten goed heb gegeven weet ik niet, maar volgens mij wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.