Jump to content
Geplaatst:
comment_1256558

De campagneronde van de Achtste Corporation Verkiezing is zojuist van start gegaan. Omdat er momenteel maar twee corporations zijn, bestaat deze verkiezing alleen uit de campagneronde en één stemronde waarin de beste gang gekozen wordt. De winnende gang wordt direct corporation. De precieze gang van zaken vind je in het aankondigingstopic. De stembus is open vanaf 7 tot 14 februari. De komende week kunnen de gangs hun imago opvijzelen om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen.

Gangs, succes!

• Reacties 244
  • Bezichtigingen 25.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1273302
Onze reactie op de uitslag:

2ikkux.gif

Met Fireworks gemaakt asawe.gif

Je moeder is vast apetrots op je

Je moet niet zo op je tenen getrapt zijn het was maar een geintje. ;)

Gefliciteerd. :tu:

Ik was niet op m'n teentjes getrapt hoor :7

En bedankt.

Geplaatst:
comment_1273573

Jeeeeej! :dans::dans::eten::eten:

Trouwens, hebben jullie die haven al? :D

Jahoor, alleen ik ben bang dat cruiseschepen op de rotsen lopen als ze willen aanmeren. Maar wees gerust, er zijn genoeg andere aanlegplaatsen. :puh:

Geplaatst:
comment_1274131

*Stapt over alle slijm en kots heen van jaloerse mensen en glijd bijna uit*

Gefeliciteerd Coversight! Erg snel gegaan. Ben één keer in jullie server geweest en het was best gezellig (naast de server crash dan), ik kom zeker eens langs. :Y

De andere hebben ook zeer hun best gedaan zo te zien, ik volg niet echt dit 'gang' gedoe, maar af en toe zie ik hier en dan toch wat leuks gebeuren. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.