Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131802 Sinds een tijdje heb ik last van het feit dat 'Mijn Assistent' het niet meer doet ik krijg dan links onder in mijn scherm dit te zien javascrip:buddy_pop(); Fout op de pagina. Maar ik wel graag dat hij het doet, heeft iemand misschien tips om het probleem op te lossen.
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131819 heb je geen pop up killer aan staan ofzo? of heeft dat hier niks mee temaken :unsure: bij mij werkt ie nog
Geplaatst: 29 april 200520 jaren Auteur comment_131822 Ik heb PopSwatter van MySearch.com alleen die heb ik op 'Disabled' staan :ph34r:
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_131869 - Welke browser gebruik je? - Waaorm een mysearch.com toolbar? mysearch.com is een foute site (spyware) - Werken andere site met javascipt wel? (bijv. de X-jes op http://startpagina.nl)
Geplaatst: 30 april 200520 jaren Auteur comment_131953 1. Microsoft Internet Explorer 2. I Know maar het gaat niet weg. 3. Bij andere sites staat er vaak bij banner - Deze Pagina kan niet worden weergeven. Ik word er alleen een beetje gek van want met Mijn Assistent kom je heel makkelijk bij de zoekmachine..
Geplaatst: 30 april 200520 jaren comment_131995 2) met hijackthis ff zoeken op dit forum. Daarmee kun je mysearch.com makkelijk verwijderen (en gelijk nog wat andere spyware)
Geplaatst: 30 april 200520 jaren Auteur comment_132022 Okee, hartstikke bedankt! Ik ben er ook achter dat het alleen bij pop-ups is.. Dus ik verwijder hem meteen
Sinds een tijdje heb ik last van het feit dat 'Mijn Assistent' het niet meer doet ik krijg dan links onder in mijn scherm dit te zien
javascrip:buddy_pop();
Fout op de pagina.
Maar ik wel graag dat hij het doet, heeft iemand misschien tips om het probleem op te lossen.