Geplaatst: 1 februari 200916 jaren comment_1257721 Deze Fee is voor de helft Goed, en de andere helft is Slecht. Voor: Na: Rates en Tips, heel welkom. Bewerkt: 1 februari 200916 jaren door NickOwnage
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren Auteur comment_1264201 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic.
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1265060 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack.
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1265101 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd...
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren Auteur comment_1265169 Ik blijf gewoon bij Tinypic bevalt me goed.
Geplaatst: 10 februari 200916 jaren comment_1268724 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket....
Geplaatst: 10 februari 200916 jaren comment_1268731 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Met Photobucket maak je een profiel, en kan je zelf afbeeldingen verwijderen, maar het gebeurt niet automatisch. Alhoewel ik dat ook maar van anderen gehoord heb.... Bij Imageshack heb ik het zelden meegemaakt, alleen is dat zo traag.
Geplaatst: 10 februari 200916 jaren comment_1268762 Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Dat doen mensen zelf Omdat je een account hebt bij PB Maar ik heb het plaatje nodig via Paint om hem op te slaan als afbeelding en hem dan te kunnen uploaden via Tinypic. Omg... Doe 'Save for Web' kies JPEG, en je slaat hem op als JPEG. En upload hem via Imageshack. Doe maar Photobucket of Tinypic.... Imageshack verwijderd images zonder enige toestemming. Is mij 5/10 keer gebeurd... is me nog nooit overkomen, terwijl ik erg vaak verwijderde plaatjes zie van Photobucket.... Met Photobucket maak je een profiel, en kan je zelf afbeeldingen verwijderen, maar het gebeurt niet automatisch. Alhoewel ik dat ook maar van anderen gehoord heb.... Bij Imageshack heb ik het zelden meegemaakt, alleen is dat zo traag. Dit klopt Ik zie anders wel heel veel plaatjes van ouder dan 6 maandjes ofzo die weggehaald zijn. Bij PB is dit niet zo
Deze Fee is voor de helft Goed, en de andere helft is Slecht.
Voor:
Na:
Rates en Tips, heel welkom.
Bewerkt: door NickOwnage