NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Deze Fee is voor de helft Goed, en de andere helft is Slecht. Voor: Na: Rates en Tips, heel welkom. Bewerkt: 1 februari 2009 door NickOwnage Reageren
joppie Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ten eerste wil ik even kwijt dat het er niet echt mooier op geworden is... Je hebt er clouds overheen gegooid, althans dat denk ik dat het clouds zijn. een border toegevoegd, die er aan de linkerkant niet helemaal bij past, dat had je misschien anders kunnen doen. En als ik jouw was had ik een groter plaatje uitgekozen. Je hebt hem misschien twee keer zo groot gemaakt als het orgineel waardoor hij lelijker wordt, wat altijd gebeurd als je een klein plaatje groot wilt maken. Naam valt niet erg op maar dat kan wel in dit geval. Ook goed geplaatst. cijfer: 6/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Bedankt, ik heb het via een Upload site groter gemaakt. Ik doe hem wel een andere grote. En ja.. Dat zijn Clouds. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er is niks veranderd, je hebt er alleen een rand om gedaan. Een 3.0/10 voor de moeite... Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik vind hem ook niet mooi veels te onscherp en onduidelijk. 3.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er is niks veranderd, je hebt er alleen een rand om gedaan. Een 3.0/10 voor de moeite... Er is wel wat veranderd namelijk. Clouds, veel verscherping alleen door het plaatje naar Paint te zetten is het plaatje onscherp geworden. ( vervaagd) en de Rand.Ik vind hem ook niet mooi veels te onscherp en onduidelijk. 3.5/10 Komt door Paint, ik heb geprobeerd hem scherper te maken. Maar dan krijg je van die lelijke blokjes. Reageren
XiPE Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Uhm, misschien een domme vraag, maar waarom zet je hem over naar Paint? Sla hem gewoon op in Photoshop. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hey NickOwnage. Ik zie dat je veel bezig bent met het veranderen van originele plaatjes. Erg leuk om te doen, soort van photomanipulations alleen verander je het nog niet extreem in iets anders. Even over dit werkje die je hier laat zien. De ene kant van het plaatje moet het kwade gedeelte voorstellen en de andere kant de goedheid. Bij de veranderingen die je hebt aangebracht is de kant van goed er niet beter op geworden. Wat ik probeer te zeggen is dat je de twee verschillende kanten van goed en kwaad niet hebt overgehouden, maar aan beide kanten naar mijn mening kwaad hebt staan. Het had beter geweest als je nog duidelijk kon zien dat de kant van goed ook daadwerklijk goed is. De kwade kant is er wel beter op geworden. Het heeft een iets donkere en fellere uitstraling dan daarvoor, alleen het poppetje is op sommige plekken te donker. Als tip wil ik je meegeven dat je bij plaatjes die je wil aanpassen eerst goed moet nadenken of het geen wat je wil gaan aanpassen daadwerlijk kan en of het mooi zou staan. Probeer dus te kijken of je wel met de juiste tools en of effecten bezig bent. Bij sommige plaatjes is alleen de kleur aanpassen verstandig om te doen maar het veranderen van bijvoorbeeld de contrast zal het plaatje kunnen verpesten. Reageren
1974 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Komt door Paint, ik heb geprobeerd hem scherper te maken. Maar dan krijg je van die lelijke blokjes.Dan moet je het opslaan als PNG, dan wordt ie misschien wat mooier.Vind hem opzich wel mooi, kleur gebruik is ook goed gelukt, alleen moet je die witte rand weghalen, 8/10 . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 @ op XiPe: Dan kan ik hem niet uploaden op Tinypic, en met Imageshack kan ik niet mee overweg. @ op .Levi.: Ok, ik zal er de volgende keer aan denken. Bedankt voor de Tips. @ op 1973: Bedankt maar hoe doe ik dat opslaan als PNG? Ik weet niet of ie in dat rijtje staat, Reageren
1974 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 @ op XiPe: Dan kan ik hem niet uploaden op Tinypic, en met Imageshack kan ik niet mee overweg. @ op .Levi.: Ok, ik zal er de volgende keer aan denken. Bedankt voor de Tips. @ op 1973: Bedankt maar hoe doe ik dat opslaan als PNG? Ik weet niet of ie in dat rijtje staat, Wel je hebt het toch over dat rijtje dat je onderin beeld ziet als je wil opslaan, daar moet je gewoon even tussen kijken, als dit niet is wat je bedoeld dan moet je het even beter uitleggen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Ik kijk wel even. @ Idd, hij staat erbij. Bewerkt: 4 februari 2009 door NickOwnage Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik heb weer een normale nieuwste Office. Dus nu is het niet meer nodig om PNG op te slaan, ik doe nu gewoon weer via JPG. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 @ op XiPe: Dan kan ik hem niet uploaden op Tinypic, en met Imageshack kan ik niet mee overweg. Ga naar: File >> Save for Web... >> Kies daar de instellingen (kies voor PNG!) >> Sla op >> Ga naar Tinypic >> Upload en resize niets >> Plaats hier de code Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Maakt niet uit, want dat is het juist dat heb ik niet meer nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.