February 1, 200917 yr Heey, is het jullie wel eens opgevallen dat als je door de carwash heen gaat dat daarna je rechterdeur los staat?;p
February 1, 200917 yr Ja klopt, is mij ook al opgevallen. Steeds als je door de carwash gaat, staat na afloop je rechter portier open
February 2, 200917 yr Ja klopt, maar daar heb ik ook al een topic over gemaakt. Bij jou is het misschien alleen de rechterdeur, maar bij mij alle deuren. Gewoon een kleine bug.
February 2, 200917 yr Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. tijdens het wassen openen ze effe je auto en stelen daaruit de 5$
February 2, 200917 yr Ik zie hier niet het probleem van in behalve dan dat je deur open staat. Met welk voertuig reedt je dan?
February 2, 200917 yr Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. tijdens het wassen openen ze effe je auto en stelen daaruit de 5$ Was wel te verwachten.
February 2, 200917 yr Carjackers? Maar mij is het nog nooit opgevallen. tijdens het wassen openen ze effe je auto en stelen daaruit de 5$ Was wel te verwachten. Waarom? In het begin als je goed oplet. Stopt Nico zelf geld in de Machine waardoor de hefboom open gaat.
February 2, 200917 yr Author Ik zie hier niet het probleem van in behalve dan dat je deur open staat.Met welk voertuig reedt je dan? ik ben met een heleboel voertuigen door de carwash heen gegaan en steeds gaan mn deur(en) open als ik ga rijden
February 2, 200917 yr Ik zie hier niet het probleem van in behalve dan dat je deur open staat.Met welk voertuig reedt je dan? Dat gebeurt in elk voertuig. Dit is btw al lang bekend (heb hier al meerdere topics over gezien).
Heey,
is het jullie wel eens opgevallen dat als je door de carwash heen gaat dat daarna je rechterdeur los staat?;p