Geplaatst: 2 februari 200916 jaren comment_1258446 Ik heb een probleem met xbox live. Iedere keer als me live opstart ingame, valt het uit tijdens het gamen.en in het dashboard doet hij het na een paar minuten niet meer ik heb gewoon gold membership kan iemand me helpe. Bewerkt: 4 februari 200916 jaren door stefan321
Geplaatst: 3 februari 200916 jaren comment_1260667 ik heb een probleem met xbox liveiedere keer als me live opstart ingame valt het uit tijdens het gamen en is dashboard doet hij het na een paar minuten . ik heb gewoon gold membership kan iemand me helpe Kan je je verhaal even leesbaar hier neerzetten (punten, komma's, hoofdletters...). Ik kan er niks van lezen en kan je dus ook niet verder helpen
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren Auteur comment_1261075 ik heb een probleem met xbox liveiedere keer als me live opstart ingame valt het uit tijdens het gamen en is dashboard doet hij het na een paar minuten . ik heb gewoon gold membership kan iemand me helpe Kan je je verhaal even leesbaar hier neerzetten (punten, komma's, hoofdletters...). Ik kan er niks van lezen en kan je dus ook niet verder helpen gedaan:P
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261230 Ik heb een probleem met xbox live.Iedere keer als me live opstart ingame, valt het uit tijdens het gamen.en in het dashboard doet hij het na een paar minuten niet meer ik heb gewoon gold membership kan iemand me helpe. Is je kabel aansluiting/Draadloos wel een goede verbinding zit er misschien gene draadje los?
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren Auteur comment_1261239 Ik heb een probleem met xbox live.Iedere keer als me live opstart ingame, valt het uit tijdens het gamen.en in het dashboard doet hij het na een paar minuten niet meer ik heb gewoon gold membership kan iemand me helpe. Is je kabel aansluiting/Draadloos wel een goede verbinding zit er misschien gene draadje los? dan doet ie het helemaal niet maar het draad was wel opgerold EDIT: miss ligt het daar aan EDIT : nee het ligt er niet aan Bewerkt: 6 februari 200916 jaren door stefan321
Ik heb een probleem met xbox live.
Iedere keer als me live opstart ingame, valt het uit tijdens het gamen.en in het dashboard doet hij het na een paar minuten niet meer
ik heb gewoon gold membership kan iemand me helpe.
Bewerkt: door stefan321