Jump to content
Geplaatst:
comment_1259407

Hi,

ik heb net GTA IV gekregen, maar ik heb het nog niet kunnen spelen, omdat de Fatal Error: RMN40 wordt weergegeven. Nu weet ik dat dit ligt aan het feit dat ik Service Pack 3 niet heb geïnstalleerd, maar ik kan SP3 ook helemaal niet installeren! :N Mijn automatische updates staan aan, ik heb de aanwijzingen van Microsoft gevolgd door alle programma's af te sluiten en m'n firewall- en anti-spyware-instellingen uit te zetten, maar het lukt nog steeds niet! En ik ben nu al een aantal dagen bezig en het lukt dus niet.

Kan iemand me helpen of nog een optie geven om SP3 te kunnen installeren? (Want ik heb 'm dus wel al gedownload.)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1267135
Ik heb Windows XP Home Edition en Nederlands, want ik heb geprobeerd een Engelse versie van SP3 te installeren, maar dat lukte niet vanwege een taalfout. Ik denk dat ik geen illegale windows heb, maar ik vind het toch vervelend dat ik SP3 maar niet op m'n computer kan krijgen. Ik ben nu bezig met jullie vorige reacties, hopelijk werkt het nu. :)

wat ji moet doen is alle papieren van joun pc pakken.

en dan naar microsoft bellen ( als je de legale versi hebt anders kan je het vergeten :cya::Y:cya: )

en dan zeg je wat over je sirvice pack

hun vragen jou van alles ( zorg dat je er op voor berijd bent!!!)

en ze sturen 'gratis' sirvice pack 3 naar jou op

:clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.