ik heb net GTA IV gekregen, maar ik heb het nog niet kunnen spelen, omdat de Fatal Error: RMN40 wordt weergegeven. Nu weet ik dat dit ligt aan het feit dat ik Service Pack 3 niet heb geïnstalleerd, maar ik kan SP3 ook helemaal niet installeren! Mijn automatische updates staan aan, ik heb de aanwijzingen van Microsoft gevolgd door alle programma's af te sluiten en m'n firewall- en anti-spyware-instellingen uit te zetten, maar het lukt nog steeds niet! En ik ben nu al een aantal dagen bezig en het lukt dus niet.
Kan iemand me helpen of nog een optie geven om SP3 te kunnen installeren? (Want ik heb 'm dus wel al gedownload.)
Hi,
ik heb net GTA IV gekregen, maar ik heb het nog niet kunnen spelen, omdat de Fatal Error: RMN40 wordt weergegeven. Nu weet ik dat dit ligt aan het feit dat ik Service Pack 3 niet heb geïnstalleerd, maar ik kan SP3 ook helemaal niet installeren!
Mijn automatische updates staan aan, ik heb de aanwijzingen van Microsoft gevolgd door alle programma's af te sluiten en m'n firewall- en anti-spyware-instellingen uit te zetten, maar het lukt nog steeds niet! En ik ben nu al een aantal dagen bezig en het lukt dus niet.
Kan iemand me helpen of nog een optie geven om SP3 te kunnen installeren? (Want ik heb 'm dus wel al gedownload.)