Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1260482

cj wilt niet automatisch mikken maar wel manueel (dan komt er een cirkel met een kruis er in dan moet ik de muis bawegen) maar met automatisch bedoel ik dat als ik op de rechter muisknop druk dat hij op iemand mikt(dan komen er 3 driehoekken)

Geplaatst:
comment_1260488

Dit kan niet op de PC versie van GTA. Simpel omdat dit te makkelijker is. Om de consoles is het lastiger om te richten, vandaar dat ze het soms laten auto-aimen :) Je moet dus zelf leren richten. Dit is wel zo leuk :)

Geplaatst:
comment_1260577

De shooting range? Gewoon oefenen op de peds die rondlopen, en als je een wanted level krijgt is ook niet verkeerd: Dan kan je oefenen op mensen die auto's rijden, en mensen die op je schieten. Daar leer je veel beter schieten dan in de... shooting range :bier:

Geplaatst:
comment_1260772

Er is maar één manier op de PC om automatisch richten aan te zetten. Zet de controller op Joypad i.p.v. Keyboard + mouse. Het grote nadeel hiervan wel is dat de camera niet meer standaard meebeweegt als je speelt. Deze zou je dan continue zelf moeten bijstellen met de muis. Tenzij je een gamepad / joystick gaat gebruiken.

Geplaatst:
comment_1263729
Ok, jammer want op de PS2 heb je geloof ook géén automatisch mikken.
Op de PS2 en de Xbox heb je juist wel automatisch mikken, maar niet (nooit) vanuit een voertuig (drive-by). Dát kan alleen met een mod en dus alleen voor de PC.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.