Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261567 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Bewerkt: 4 februari 200916 jaren door robberocker
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261594 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila! Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d.
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren Auteur comment_1261623 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila! Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. maar moet je dan gta VC instaleren
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261644 Heey mensen ik heb namelijk een vraagje ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ???? Kan plz iemand me helpen Groeten Ga naar http://www.bttfhillvalley.co.uk/. Dan kies je downloads. Download de gewenste versie, als ie klaar is moet je gewoon de installer uitvoeren. Et voila! Let wel op: versie 0.2e crasht echt onzettend veel. Wil je een versie die weinig tot niet crasht, maar met minder functies? Kies dan versie 0.2d. maar moet je dan gta VC instaleren Natuurlijk moet je GTA VC geinstalleerd hebben? Hoe wil je anders modden?
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren Auteur comment_1261649 Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261653 Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten Heb je het nu over VC of over de mod? Bij de mod zit ook een readme weetje...
Geplaatst: 5 februari 200916 jaren Auteur comment_1262263 Ik heb het probeeren instaleeren maar dan is hij klaar en dan schiet hij op een Blauw scherm ik moet hem dan afsluiten Heb je het nu over VC of over de mod? Bij de mod zit ook een readme weetje... Dat is al op gelost Ik heb eerst 1.1 gedownload en daar achter een Full update 0.1e daar voor maar toen starte ik mijn spel op en al mijn auto's waren nog gewoon en er waren er een paar zonder wielen maar Ik heb proberen die auto's te installeren met GMI Dit lukt niet En ik heb ook die klok tower niet of is dat normaal ik kan wel in de tijd reizen Plz help me Groeten Bewerkt: 5 februari 200916 jaren door robberocker
Heey mensen
ik heb namelijk een vraagje
ik wil in de tijd kunnen reizen met GTA VC Zoals in dit filmpie Maar mijn vraag is hoe doe je dat ????
Kan plz iemand me helpen
Groeten
Bewerkt: door robberocker