Jump to content
  • Reacties 70
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

hoeveel past er op jouw harde schijf

1. 1. hoeveel past er op jouw harde schijf

• 0 - 40
      10
    • 41 - 80
      13
    • 81 - 120
      6
    • 121 - 160
      7
    • 161 - 200
      3
    • 201 - 300
      5
    • 300 of hoger
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_132177

Ik heb niet z'on grote harde schijf.

Het is maar 27 Gb.

En ik kan nog ongeveer 10 Gb gebruiken.

Ik ga ook géén nieuwe kopen want deze is groot genoeg voor mij.

Ik snap niet waarom mensen zulke grote harde schijven nodig hebben van 200 Gb.

Die krijg je toch nooit vol. <_<

Bewerkt: door Mazzeltje

Geplaatst:
comment_132197

@mazzeltje

Kan wel vol komen hoor

@bomberman hou nu is op met dat overdrijven van je en dat je veel van pc's weet.

Heb zelf 1 vaste van 200 gig. 20 daarvan in gebruik voor mijn systeem en dan heb ik nog een externe van 160 waarvan 5 gig gebruikt wordt wegens configuraties.

Dan heb ik nog een 2de pc en daarbij heb ik een harde schijf van 80 gig.

Geplaatst:
comment_132267
2x 200 gb (van mij) en dan nog eens een server van 1.2 terabyte (1200 gb)(van mij :puh:)
@bomberman hou nu is op met dat overdrijven van je en dat je veel van pc's weet.

Idd een server van 1.2TB is hetzelfde als "een auto van 300km/h" antwoorden op de vraag "wat voor een auto heb jij?"

@bombermen: RAID opstelling of gewoon losse schijven?

PS: 1.2 terabyte (TB) is heel wat meer dan 1200 gb (wat overigens niet eens bestaat, maar een deskundige als BomBerMen moet dat weten) en een 200gb schijf is ook niet groot (en bestaat ook niet eens in deze aanduiding)

Geplaatst:
comment_132287
(wat overigens niet eens bestaat, maar een deskundige als BomBerMen moet dat weten)

Eens in de Computer Totaal (maandblad) stond juist wél dat een Terrabyte bestond. Dat is de vergrotende trap van Gigabyte? Of komt Dynabyte nog voor? :lol: Dr zijn zoveel..

Geplaatst:
comment_132299
Eens in de Computer Totaal (maandblad) stond juist wél dat een Terrabyte bestond. Dat is de vergrotende trap van Gigabyte? Of komt Dynabyte nog voor? :lol: Dr zijn zoveel..

Het klopt helemaal wat zegt, maar ook wat ik zeg :-). Na terabyte komt petabyte overigens.

Geplaatst:
comment_132577

Het klopt helemaal wat zegt, maar ook wat ik zeg :-). Na terabyte komt petabyte overigens.

Ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden.

Maar hoeveel GB is 1 Petabyta? :)

Geplaatst:
comment_132580
Een terybyte was toch iets van 1024 Gb? Hoeveel is dan een dynybyte?

Nee, een terabyte is 1000 (of 1024 ligt aan welke regels je volgt) GB (= Gigabyte). Gb is Gigabit :-)

Na tera komt peta, dan exa en daarna zetta (iedere stap is 1000x / 1024x de voorganger)

ik neem aan 1024 terrabyte wow shit, hoeveel gaat daar niet op

1024 terabyte natuurlijk :rolleyes:

PS: Dynabyte is een winkel...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.