Jump to content
Geplaatst:
comment_1261679

Rock Topic

Ik zie hier (jammer) genoeg niks over rock. Dus vandaar dit topic.

Hier een mooie lijst:

AC/DC:

Highway to Hell

Shook you all night long

Alice Cooper:

School’s Out

Chuck Berry:

Johnny B. Goode

Jimi Hendrix:

Hey Joe

Purple Haze

Voodoo Child

Led Zeppelin:

Stairway to Heaven

Lynyrd Skynyrd:

Freebird

Sweet Home Alabama

Paolo Nutini:

New Shoes

Jenny Don’t Be Hasty

Red Hot Chili Peppers:

Snow

Under the Bridge

Steppenwolf:

Born to be wild

The Allman Brothers Band:

Statesboro Blues

You Don’t Love Me

The Black Crowes:

Remedy

The Grateful Dead:

Bertha

Deal

The Who:

The Seeker

Thin Lizzy:

Jailbreak

ZZ Top:

Gimme All Your Lovin’

Tush

Viva Las Vegas

Bewerkt: door njeg0d

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1262675

Ha een topic naar mijn hart. jammer genoeg mis je nog een paar in je lijst. Ik hou meer van sixties rock zoals the who the beatles the rolling stones enz

Voor de rest een mooie lijst ja Als je van dat soort muziek houdt dan moet je zeker arrow classic rock luisteren op de radio bomvol met geweldige classic-rock :tu:

Geplaatst:
comment_1262871

Als jullie een lijst met daarop álle rockbands willen opstellen, zijn jullie nog wel een tijdje bezig hoor. :D

Ik ben trouwens ook fan van classic rock. Thin Lizzy, The Seekers, Pink Floyd. Mijn absolute favoriete artiest is Bruce Springsteen (hoewel hij soms moeilijk in een categorie is in te delen). Vooral zijn vroegere albums als Greetings from Asbury Park en The River vind ik zeer goed. Zijn nieuwe albums zijn ook goed hoor, maar naar mijn mening halen ze het niet bij zijn eerste aantal albums. :puh:

Bewerkt: door ViceAgent

Geplaatst:
comment_1262990
Als jullie een lijst met daarop álle rockbands willen opstellen, zijn jullie nog wel een tijdje bezig hoor. :D

Ik ben trouwens ook fan van classic rock. Thin Lizzy, The Seekers, Pink Floyd. Mijn absolute favoriete artiest is Bruce Springsteen (hoewel hij soms moeilijk in een categorie is in te delen). Vooral zijn vroegere albums als Greetings from Asbury Park en The River vind ik zeer goed. Zijn nieuwe albums zijn ook goed hoor, maar naar mijn mening halen ze het niet bij zijn eerste aantal albums. :puh:

Dan moet je eigenlijk naar Pinkpop dit voorjaar. ;)

Ik hou ook zeker wel van Classic Rock, ik heb een tijd geleden de Arrow Classic Rock Top 500 van 2007 gedownload, ik luister er nog steeds veel naar. :Y

Geplaatst:
comment_1263135
Dit is ook een lijstje met mijn favo's!

Leuk topic. :tu:

Hier kun je tevens al je favoriete rockbands kwijt, indien je deze met ons wilt delen. Heerlijk lijstje verder, wel jammer dat The Rolling Stones missen. Toch wel een van de beste bands die tevens nog gewoon bestaan.

Bewerkt: door Jay;

Geplaatst:
comment_1263138

Mijn favoriete "ik zit in de auto en ga ergens heen dat zo ver weg is dat ik minimaal 1 CD helemaal kan draaien" CD zit er niet bij: Seventh son of a seventh son van Iron Maiden. Briljante CD, briljante band, heerlijke herrie.....vooral Infinite Dreams (3e nummer) is echt _O_

Enne.....Guns n' Roses? Niet in de lijst? Voor de rest een topic naar mijn hart :) Eindelijk echte muziek

Geplaatst:
comment_1263402
The Who staat er gewoon tussen hoor ;)

maar dan moet je wel hun liedje My Generation erbij hebben. toch echt een van de beste nummwers van hun. Dat nummer weergeeft gewoon het hele jaren 60 gevoel van de jeugd die zich afkeerden tegen hun ouders.

Hier is een video van het liedje video. met natuurlijk hun geniale we-slopen-alles-dat-op-het-podium-staat act _O_

Geplaatst:
comment_1263810
(...)Enne.....Guns n' Roses? Niet in de lijst? Voor de rest een topic naar mijn hart :) Eindelijk echte muziek

Ik mis Guns n' Roses ook wel een beetje. Vind alleen die muziek echt een beetje mooi. Hollandse muziek vind ik nogal leip en andere muziek vind ik vaak ook nogal stom en daar kan ik dus vaak ook niet echt van houden. Gelukkig verplaatsen mijn interesses nog wel eens wat anders was het een en al Guns n' Roses bij mij denk ik. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1263915
Mijn favoriete "ik zit in de auto en ga ergens heen dat zo ver weg is dat ik minimaal 1 CD helemaal kan draaien" CD zit er niet bij: Seventh son of a seventh son van Iron Maiden. Briljante CD, briljante band, heerlijke herrie.....vooral Infinite Dreams (3e nummer) is echt _O_

Enne.....Guns n' Roses? Niet in de lijst? Voor de rest een topic naar mijn hart :) Eindelijk echte muziek

Ik vind Sweet Child o'Mine wel aardig. Maar ik vind Guns n' Roses wat overschat. Maar dat is mijn mening ;)
Dit is ook een lijstje met mijn favo's!

Leuk topic. :tu:

Hier kun je tevens al je favoriete rockbands kwijt, indien je deze met ons wilt delen. Heerlijk lijstje verder, wel jammer dat The Rolling Stones missen. Toch wel een van de beste bands die tevens nog gewoon bestaan.

De laatste post is in october 2008 gepost, dus dacht ik zulke oude topics mogen niet gebumpt worden. ;)
Ik hou heel veel van rock, maar ik snap het nut van dit topic niet :bonk:

Wat moet je hier eigenlijk doen?

Jij houdt van rock, en dit is een rock topic. Of te wel: post hier mooie rock nummers, goeie rock bands etc.
Geplaatst:
comment_1264003
De laatste post is in october 2008 gepost, dus dacht ik zulke oude topics mogen niet gebumpt worden. ;)

Rock is nog steeds populair, dus dat topic mag best gebumped worden met een goede bijdrage. Alleen topics bumpen die niet meer actueel zijn mogen niet gebumped worden.

Waar ik trouwens veel naar luister: Arctic Monkeys, Black Sabbath, Greenday, Metallica (nieuwe album is erg goed), Dropkick Murphys (nieuwe album is fantastisch! Misschien ook op Pinkpop te bewonderen), Muse, Nirvana en Creedence Clearwater Revival. Maar dat is slechts een kleine greep uit het muziekspektakel dat dagelijks tot mijn luistervoer behoort. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.